SELAMAT DATANG.......

Kamis, 30 Juli 2009

ALMARI DAN ISINYA..

Selamat malam & salam sejahtera untuk rakan rakan semua...
sebelum saya ke kisah selanjutnya., pada kesempatan ini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih & selamat datang kepada rakan rakan yang sudi mengisi ruang kosong FOLLOWERS saya.., saya sentiasa berharap kalian tak segan untuk masuk FOLLOWERS saya & juga sudi singgah ke rumah maya saya ini..., semua pintu sentiasa terbuka & saya sentiasa mengalu alukan kedatangan kalian..siapalah saya tampa kalian semua...
baiklah rakan rakan saya cerita sedikit untuk koleksi saya kali ini,

Naaa...Cik Mat inilah (gbr atas juga) almari yang akak bagi tau itu hari, padan tak dengan harga selepas discaount bertubi tubi..murah tapi meriah..he..he..

Ini pula isi perut dari almari diatas tu, RA-LEVENDER ROSE

Ini Juga adalah sebagian kecil koleksi RA-levender rose diatas.

kalau kita lihat betul betul jug besar dgn teko & creamer tu macam sama jer kan..? tapi sebetulnya Jug tu bukan keluar dari rahim yang sama dengan RA-levender rose nie hanya kebetulan saja nampak sama. tapi karena kesian tengok jug tu bersendirian jadi saya satu kan jer...biar dia tak kesunyian.
Mengenai RA-levender nie saya tak tau pasti tarikh lahirnya yang jelasnya saya memang suka dgn bentuk badannya yang comel tu juga dengan corak bunga rose nya.., dan koleksi RA-levender saya ini hasil tangkapan dari English inspire.., baik lah rakan rakan cukup dulu untuk N3 saya kali ini & terima kasih.

20 komentar:

Mell mengatakan...
Komentar ini telah dihapus oleh pengarang.
Mell mengatakan...

Salam Kak Welly.. tak pernah jemu melawat blog akak.. cantik sangat.. sorry tadi typing error..

MrsNor mengatakan...

salam welly...terapi minda lagi di sini. cun cun nya meleleh air liur tengok

Monaliza mengatakan...

hai welly ... ni yang buat saya tak tahan ni... cantik bangetttt...

~Yatt~ mengatakan...

salam kak welly..adusss..cantik sekali pabila lampunya dinyalakan..kalau ada tau da vinci tu less lagi cam akak dpt..jangan lupa war2 kan k..lemari nie paling bagus utk display rete kesayangan akak tu kan..

Welly mengatakan...

Salam kembali Mell, sejuk hati akak baca komen awak..., syukurlah kalau Mell tak jemu melawat rumah maya akak nie.., akak pun selalu juga masuk rumah maya Mell..saja akak tak komen sebab kadang2 akak masuk terlalu lewat..hari nie senang sikit...tq yer Mell..

Welly mengatakan...

Hi juga k.Nor..., apa khabar..?? saya suka akak datang tau..?? saya pun meleh juga tengok akak punya koleksi ..jadi sama sama lah kita meleh yer kak..?? tq

khadijah mengatakan...

permandangan yg indah....
bila la nak tgk depan mata..heheh

Welly mengatakan...

Mona..apa yang tak tahan tu.., sabar cik adik oiii..?? awak punya apa kurangnya..,lagi dahsyaaay...tau..he..he..

Welly mengatakan...

Hai..laling Yatt nanti kalau akak ada jumpa benda nie..saya bagi awak yer...,
Yatt cakap tu betul...dlm 1 atau 2 koleksi almari akak hanya almari nie..memang akak sayang...sebab kena hantam bertubi tubi..dari harga ori nya...

Welly mengatakan...

Salam jum'at Khaty...akan tiba masanya nanti dia akan berada di depan mata. kalau jodoh tak lari kemana..?? betul tak..?? saya do'akan untuk awak..tq

HazCottageCHaRm mengatakan...

Salam Welly...aduiii chantiknyer..kiter hanyer ader 2sets jer cawan he he......best dapat cuci mater...

IRDAYU mengatakan...

hai welly cantik bunga tu .tapi yang paling kelakar ayat welly yang ini,,,,,,tapi sebetulnya Jug tu bukan keluar dari rahim yang sama dengan RA. rahim tu yang lucu donggg..kita..suka..kita..suka..cantik rumah welly.

Welly mengatakan...

Hanim laling...dari set cawan tu lama lama akan menjadi 2 sets untuk semua...
Terima kasih karena sudi cuci mata kad sini..., cuci yang bersih yer Nim jangan sampai masih ada lagi yang tertinggal..he..he..

Welly mengatakan...

Terima kasih ayuu..sebab sampai ayat sekali ayu ingat..., tak tau lah macam terkeluar seketika jer ayat tu...kebetulan jer..
terima kasih yu karena suka singgah & menyukai rumah maya saya ini.., ayu jer tak tau saya pun selalu intip rumah maya awak...saya juga suka dengan koleksi ayu..apa tidak kita nie dalam aliran sama yaitu gila gila style english konon & di tambah antik pula...memang budget lari..betul tak yuu...??

MuMMy 2 Haqq mengatakan...

aduuuhhh..canteknyaaa...sukenye saya tgk..

Julia mengatakan...

Everything is very beautiful!

Welly mengatakan...

Salam kenal Arnirina..& terima kasih sebab sudi melawat blog saya...jangan segan untuk datang yer..pintu rumah maya sentiasa terbuka...tq

Welly mengatakan...

Thank you so much, Julia..

Azie mengatakan...

almari ni betul2 mengingatkan rancangan celebrity home yg sy tonton malam tadi. asalnya mereka ingin mencari almari serupa mcm sette rumah bree van de camp dlm siri desperate housewives. so d one yg depa jumpa, exceli looks like this.. dgn kerawang kat atas almari tu skali.. sebijik abis..

Posting Komentar

Blog Widget by LinkWithin