SELAMAT DATANG.......

Kamis, 02 Juli 2009

BAG PLASTICK HARRODS


Yang gbr pertama nie..baru berumur 3 minggu..

Yang gbr ke2 nie sudah berumur lebih kurang 3 tahun gitu lah

Selamat pagi rakan-rakan semua & dimana saja berada..senang rasanya sebab pada hari ini kita dapat ber chit-chat walaupun hanya melalui si maya nie..tapi tak apa... yang penting kita semua dalam keadaan baik-baik sahaja tentunya...
boleh lah kita layan untuk N3 yang selanjutnya...
N3 kali ini saya agak lari sedikit dari kebiasaannya..yang duk nak santapan mata ENAMEL jer, karena kali ini lagi-lagi karena permintaan dari Cik adik monalisa tu nak sangat tengok benda nie..maklum karena jarak kita berdua nie agak berjauhan dikit (antara Rawang & Damansara) dan ada kesibukan di rumah masing2..maklum saya dgn Mona nich sama status..kira Maid 24 jam jadi susah sikit nak lari satu sama lain..berkat berblog blog nie jadi maka ini ler jadinya..yang dulu nya saya & mona hanya lewat SMS jer. sekarang boleh ler melalui maya ni...pun boleh kongsi idea untuk rakan-rakan semua..
Mona..ini ler benda yang awak nak tengok sangat tu...biasa jer kan..??...tapi memang saya suka..he...he..sebab boleh lah menambah sedikit seri dari semua koleksi yang ada...layan jer yer..yach..rakan-rakan. terima kasih..

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin