SELAMAT DATANG.......

Rabu, 22 Juli 2009

KISAH SI ITIK & ALMARI YANG TAK BERMAYA






Hai...rakan rakan semua jumpa lagi.., Untuk tidak membuat rakan rakan tanda tanya, apa gerangan di sebelah almari RA itu hari yang nampak sedikit tu jadi..
N3 saya kali ini saya cuba nak kongsi cerita tentang si itik dan si kotak tiga beranak bulat tu juga tentang meja yang berada di sebelah almari RA tu.
alkisahnya begini,
Itik tu sepatutnya bukan berdiri atas kotak 3 beranak tu tapi berdiri di belakang pintu.tapi... melihat kecantikannya nie macam sayang pula nak letak di belakang pintu..nanti kena pintu habislah. tapi kalau nak letak gitu jer macam ada sesuatu yang kurang jadi saya cari lah tempat untuk dia berdiri & biar nampak cantik lagi, kebetulan saya ada simpan kotak bulat 3 beranak nie..jadi adalah tempat si itik nie. itik nie saya dapat beli dari cik adik saya Mona jadi bukan saya yang lukis tapi 3 kotak bulat tu saya coba coba tiru si itik nie..eeh..boleh tahan juga kan,? walaupun tak sehalus tangan yg buat itik nie..jadi lah untuk tengok sekali imbas..jangan pandang lama2 tau..nanti sakit mata pula..he..he
Dan mengenai almari pendek nie (tak tau apa nama dia) yang gbr paling bawah tu..., masa mula mula beli dulu....memang kesian tengok keadaannya..macam dah tak bermaya jer, tapi lepas sedikit di solek boleh tahanlah pula.., maklum jer rakan rakan kalau dah suka sangat dengan barang bekas nie..kenalah berkorban sedikit....tenaga maupun masa...apa nak buat..kalau dah suka.
okey rakan rakan cukup dulu untuk N3 kali ini...terima kasih semua...byeee

3 komentar:

umi_e mengatakan...

wahhhhhhhhhhhh cantiklah!!!

* memang tangan berseni... buat apapun menjadi ;)

Welly mengatakan...

Salam Umi_e, terima kasih karena rajin datang ke rumah maya saya yang ala kadarnya ini.
sebetulnya jika ada kemauan di situ ada jalan.
betul tak umi..?? macam pantun bersahut pula jadinya kita nie..he..he..apapun tq yer..umi.

ari mengatakan...

wel aku mpai buka blok ngan. aku ni dang di campus sengaje nian nak buka blok ngan. cinde-cinde nian barang antik ngan. ade-ade kian yang lain dari yang lain.

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin