SELAMAT DATANG.......

Rabu, 19 Agustus 2009

DAPUR LAGI, MASIH ISI CABINET......

Selamat tengah hari rakan rakan di mana saja berada..
N3 saya kali ini pun masih lagi berada di kawasan dapur & juga isi dari almari semalam, jadi saya harap rakan2 semua tak jemu untuk cuci mata di rumah maya saya ini yer...



Sebetulnya kan....rakan2 N3 saya nie masih juga dalam cabinet dapur yaitu dari koleksi PP saya pada N3 terdahulu. hanya saja kali ini saya nak cuba kongsi koleksi senduk & garpu mini ini. apa yang buat saya tertarik dgn senduk & garpu mini ini adalah pada pemegang nya ini..., comel betul saya tengok bentuk nya..ada bentuk kek, cawan, dll. sebetulnya tadinya nak buat pridge magnet, tapi berhubung tak ada tempat lagi pada peti ice nya jadi di batalkanlah niatnya , jadi saya letak pada koleksi PP saya ini..., nasib baik boleh tahan pula kalau saya tengok..., tapi tak tau lah pada mata rakan2 semua...he..he..
Baik lah rakan2 cukup dulu untuk N3 saya kali ini..terima kasih & jumpa lagi.

6 komentar:

irdayu mengatakan...

oiiiii cik welly oiii...aaa...aaa....tergagap aku jadinya tengok koleksi mu itu..memang kena buat rombongan cik kiah kat rumah welly ni ..

apapun kita seronok kerana cik welly sudi berkongsi cerita dan gambar
ayu tak dapat milik ..dapat telek jadi lerr...

Cikintan mengatakan...

salam kak welly..

tu kan kepala senduk dan garpu tu...apam balik x de ke kak?hehhe....klau anak sedara saya ada ni...da lama kepala garpu tu hilang kene telan....

Kedai mini antik mengatakan...

Ayuuu..jangan menjerit dalam ternet nie...nanti kena saman baru tau..huuu..huu..

Yuu..awak nie kan masuk jer komen kad rumah aku nie..buat aku tergelak sorang diri..,
tapi saya memang happy lah kalau apa yang saya N3 nie..buat Ayu & rakan2 semua jadikan berfungsi (maksudnya yg jelasnya buat tatapan segar) & bukan Sensasi(menganggap saya nie jer nak menayang)..he..he.., terus terang Yu..memang niat saya nak kongsi idea dgn awak & juga rakan2 semua..terima kasih yer yu karena sentiasa suport saya...(aduh Yu aku komen melalui kedai aku pula..tak apa yer.? sama jer..he..he)

Welly mengatakan...

Salam kembali Intan...,

Intan dahsyat sekali anak sedara Intan tu..he..he.., apapun terima kasih yer Intan sudi rumah maya akak nie...

azlina mengatakan...

salam welly...
banyak betul koleksi welly semua cantik hingga ke sudu garfu pun tomei2

Welly mengatakan...

Salam kembali Azlina...boleh tahan jer lah Ina ..tapi tak lah banyak sangat..he..he..
terima kasih yer ina..sediakan masa untuk datang ke rumah maya saya nie...

Posting Komentar

Blog Widget by LinkWithin