SELAMAT DATANG.......

Minggu, 23 Agustus 2009

MASIH LAGI KOLEKSI DI DAPUR....

Salam Ramadhan untuk rakan rakan semua..., baiklan rakan2 N3 saya kali ini pun masih dalam koleksi dapur saya yaitu jam dinding bulat gbr buah hasil buruan dari Janine bangsar. sebenarnya jam dinding ini tak ada mainan di bagian bawa tu maksudnya senduk kayu tu. tapi oleh karena saya nak cuba tutup dinding yang sudah kena paku tu jadi saya tambah lah senduk kayu tu yang di tambahkan pula seketul bawang merah yg tadinya adalah pridge magnet jer.

Pada gambar ini pula masih suasana dapur yang sudah beberapa kali rakan2 lihat. cuma kali ini saya nak cuba kongsi macam mana suasana dapur saya nie bila malam dan saya gunakan lampu gantung yang saya pakaikan baju..tu, iiihh..seram juga kan rakan2...?? tapi... nampak romantik pula..he..he..

Sebelumnya saya ingin minta ma'af yer rakan2..sengaja saya letak gbr nie di bagian bawah nie sebab terus terang segan saya nie sebenarnya nak keluarkan majalah nie..tapi untuk memenuhi permintaan beberapa rakan sebab nak selongkar lagi majalah lama nie..jadi layan jer yer...terima kasih dan selamat berpuasa.....

5 komentar:

Gee mengatakan...

Salam welly.

Kreatif lah cam tu..letak senduk nak tutupkan dinding berlubang disebabkan paku tu...Welly memang ade taste tersendiri yang boleh dijadikan contoh. Klu akak ikut cam tu..boleh ye welly.

Amy Nujaimy mengatakan...

salam welly.....

haah betul cakap k.gee.... satu idea yg kreatif utk tutup kecacatan di dinding....

Welly mengatakan...

Salam kembali K.Gee.., senduk tu satu kebetulan jer K.Gee.., tapi tak sangka nampak jam tu ada mainan pula, kalau saya nie terlebih rajin lagi..kalau senduk tu di lukis lagi cantik kan kak gee. tapi yg tak bagusnya nie terlebih malas pula..he..he..
Kalau akak nak ikut ide ini...woooww memang saya suka kak...sila kan akak buat sebab sengaja saya berada di antara rakan2 semua sebab saya memang bersedia untuk tukar menukar idea...apalagi idea saya nie di ambil...memang terima kasih sekali.

Welly mengatakan...

Salam kemabli Amy...macam saya cakap dgn K.Gee tadi..jadi macam itu lah kalau Amy..nak cuba tutup kecacatan pad semua barang & tempat memang kita boleh buat kan Amy..,
Okey Amy..mari kita sama2 cuba..kadang kalau pda Farme gbr kad bagian atas..terkadang kita salah paku kan..kita cuba tutup dengan dau plastick..kan cantik pula, macam lah aku nie pandai sangat kan Amy..he..he.., apapun terima kasih yer Amy & selamat berpuasa..kalau itu hari saya belum bagi Amy kad saya tu sila mabil yer Amy...memang maunya saya nak bagi semua rakan maya kita nie...

irdayu mengatakan...

cik welly ..tu paper cina ke majalah..tak nampak lah ..
ape nak di malukan rumah welly cantik..
tapi kenapa donggg ,aku ngak bisa lihat gambar nya.. cuma kulitnya aja yang aku lihat cuba di selak dongg aku pingin sekali melihat nya..

Posting Komentar

Blog Widget by LinkWithin