SELAMAT DATANG.......

Selasa, 25 Agustus 2009

MASIH DI KAWASAN DAPUR..

Salam Ramadhan untuk rakan rakan semua & di mana saja berada..
Baiklah rakan rakan N3 saya kali ini pun masih berada di kawasan dapur lagi, hanya kali ini mundur dikit ke bagian dapur basah jadi macam biasa layan jer..


Dan pada gbr ini adalah piring yang biasanya di guna sehari hari.., sengaja saya letak almari ini di sini biar memudahakan saya untuk tidak pergi ulang alik ke dapur kering.., memang malas sikit saya nie sebenarnya..he..he..jadi untuk menutupi rasa malas nie makanya saya letak almari kecil nie kad sini. almari (gobok lama nie) hasil hunting dari IKEA bagian Reject. apalagi balek rumah tukar cat letak dawai ayam jadilah macam gobok lama datuk saya dulu..he..he..

Sepasang kain dgn bentuk Chef nie sebenarnya sarung tangan angkat priuk panas. tapi sayang pula nak guna..jadi saya letak jer kad pemegang pintu nie sebagai pemanis gobok buruk nie..

Untuk gbr yang terakhir nie dah pernah nampakkan rakan rakan..??
tapi jer lah saya nie biar nampak penuh N3 nya jadi masukkan balek.., maka dari itu kalau rakan rakan sakit mata..minta ma'af jer yer.., & pada kesempatan ini untuk yg kesekian kalinya saya ingin mengucapkan ribuan bahkan jutaan terima kasih pada rakan2 semua yang tak jemu singgah ke rumah maya saya ini, jangan ingat saya tak berkunjung ke rumah kalian tau, saya juga sentiasa singgah juga ke rumah maya kalian masing2 & curi curi sedikit idea he..hee....
untuk itu saya sentiasa berharap kita tak bosan tukar idea..pun begitu pun saya sentiasa petik idea dari rakan2 semua..terima kasih & selamat berpuasa...

8 komentar:

umi_e mengatakan...

kak e suka tengok umah welly...

hari tu cerita2 dengan anak kak e tentang rumah orang dan rumah kami tapi anak kak e kata rumah kami susah sikit nak dihias sebab kucing2 kami suka bermain dan melompat... dah banyak pasu dan perhiasan yang mereka pecahkan. Sebelum ini ada juga kak e letakkan perhiasan dan kaca-kaca susun berbaris, tapi satu2 pecah sampailah semuanya habis :D

azah mengatakan...

salam welly..cantik dapur welly ni..akak pun sama dengan e, banyak kucing, abis rosak harta benda yg tak seberapa tu..hehehe..kucing2 ni pulak bkn suka tidur atas lantai, mau tempat2 yg tinggi..susah betul..agaknya kena buat rumah khas utk kucing..tunggu ongkosnya...

princess mengatakan...

tak jemu sungguh tengok dapur welly, cantik sangat...

isha mengatakan...

cantiknya ya allah....kalau la dpt tgk tul2 mau sawan iza dibuatnyaaaa.....hehehe

Kedai mini antik mengatakan...

Salam K_e, terima kasaih kalau akak tak jemu tengok rumah maya saya nie..,

Terharu pula dengar cerita akak nie...lucu pun ada..he..he.., tapi apa nak buat kak kalau kita dah jatuh cinta dengan si kucing nie memang macam tu..apa lagi kalau dah bela dia dari babby..uuuhh..rasanya sayaang sangat kan kak?
Okey kak..apapun tq karena sudi kongsi cerita dengan saya...& Selamat berpuasa..(aduh kak..bls komennya dari kedai antik..tapi taka apa kan kak..itu pun saya juga)...tq

Welly mengatakan...

Salam K.Azah..

Terima kasih juga karena sudi cerita si comel kucing tu dgn saya, tapi nak buat cam mana kan kalau kita dah terlalu menyayanginya.., saya pula kalau kita nak usir dia..,
Okey K.Azah..apapun tq karena sudi meluangkan masa singgah rumah maya saya nie..

Welly mengatakan...

Hai Princess..terima kasih karena tak jemu melawat rumah maya saya nie.., kalau awak & rakan2 jemu ..alangkah sedihnya saya..he..he..

Welly mengatakan...

Salam Isha..

terharu sungguh saya dengan ucapan awak tu..
tapi kalau Isha tengok betul betul dapur saya nie biasa biasa jer Isha..
okey Isha..apapun tq yer..karena telah sudi singgah rumah maya saya...

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin