SELAMAT DATANG.......

Minggu, 27 September 2009

RUANG TAMU KU ....(BAG-1)

Salam & jumpa lagi untuk rakan rakan semua & di mana saja berada..
Hari raya sudah berlalu tapi bahangnya masih terasa lagi...terutama yang baru saja berjumpa keluarga di kampung...wah tentu seronok sekali kan..?
Baik lah rakan2 N3 saya kali ini tak ada apa ..pun biasa biasa saja ..hanya nak kongsi sedikit ruang tamu kecil saya yang sebahagian barangnya sudah separuh antik..jadi makna saya, hari raya ini pun tak ada perubahan apa2 semua pakai langsir lama, sofa lama dll hanya pusing dikit..., tapi pada gbr ini adalah gbr yang sdh lama jadi apa nak buat N3 dulu apa yg terdaya..he..he..
baiklah rakan2 cukup dulu untuk N3 saya kali ini..& sebelumnya saya minta ma'af pada rakan2 yg telah beri Kad raya kepada saya karena saya belum sempat lagi gantung pada rumah maya saya ini. bukan tak mau gantung lho..tapi saya cuba masukkan semua ke dlm satu Vidio tapi waah dari semalam saya cuba apload tapi lama sekali..tak tau boleh ker tak? tapi percaya lah rakan2 saya dah ambil semua kad tu semua...& terima kasih karena sudi bagi saya kad raya kepada saya & untuk rakan rakan yg sudi terima kad dari saya juga terima kasih banyak2...itu saja yg mampu saya ucapkan...he..he...

7 komentar:

~Yatt~ mengatakan...

salam kak welly laling..
selamat berhari raya..
apa kabar sis?..harap suma sihat2..seperti biasa cantik & kemas ajer ruang tamu akak & di mana2 sahaja ceruk rumah akak..hehe..
jemput tgk gambar saya dengan kak shas..akak nak sangat tengok kak shas kan..silakan..hehe..

umi_e mengatakan...

suka tengok - kemas dan rapi...

* umah kak e - buat camnapun nampak entah apa2 je... :-S

CikMin mengatakan...

salam kak welly....santek nyer ruang tamu ruma kak welly...rasa cam nak baring2 jek..

Kedai mini antik mengatakan...

Salam kembali Cik adik yatt...

Sebetulnya petang tadi akak dah tengok gbr kau orang berdua tu tau.., jeles akak di buatnya..memang cantik Cik Shas kita tu sama juga dgn yatt sendiri.
Mengenai ruang tamu akak nie Yatt dah tengok kan? semua barang lama..tak ada yg baru..yg penting kemaskan dik..he..he..tq yer yatt.

Kedai mini antik mengatakan...

Salam Idul Fitri K_Umi...

Ruang tamu saya tu sebetulnya biasa jer K_umi, karena nak tangkap gbr jadi nampak kemas dikit..apapun tq yer kak..

Welly mengatakan...

Salam kembali Cik Min

Terima kasih karena sentiasa meluangkan masa singgah blog saya, Sebetulnya ruang tamu saya nie biasa2 jer...he..he..tq yer Cikmin

Aryani Antik mengatakan...

Salam......aduh cantik bangat hiasan dalaman rumahnya. mau ajak ku terbang ke sana untuk menikmati keindahan dekorasinya.

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin