SELAMAT DATANG.......

Kamis, 22 Oktober 2009

KOLEKSI TUREENS LAGI.. (BAG-3)


Selamat siang rakan2 semua...jumpa lagi dalam N3 saya yg seterusnya Koleksi Tureens lagi..., & Tureens saya kali ini pun ada kisahnya juga..
Tureens ini pun adalah saya ambil dari rumah Mak saya di kampung yg juga mak dapatkan dari rumah nenek. agaknya Nenek saya nie dulu bagi kepada anak dia seorang satu kod..??...mungkin tradisi yer??..saya sendiri tak tau.., tapi nampak gayanya Tureens nenek saya nie akan saya satu kan semula..(kumpul jadi satu kad rumah saya nie..) semalam saya pun dah bagi tau kad makcik yg satu lagi kalau ada tolong bagi kepada saya..nanti biar saya yg jaga,..,he..he.., & Tureens ini sebetulnya dah lama saya ambil tapi saya simpan kad almari tertutup juga tapi sejak adanya rumah maya nie..semua yg lama tu keluarkan balek...he..he...
Baiklah rakan2 cukup dulu untuk Kisah Tureens ku yg satu ini...lain kali ada masa saya N3 lagi Tureens ku yg corak lain pula..harap rakan2 semua tak bosan..jadi layan jer yer...terima kasih..

Posted by Picasa

4 komentar:

fitty's pinky rose cottage mengatakan...

salam kak welly..

wahhhhh.. cantek lah tureen ni.. saya suka tengok bunga dia.. lovely!

MuMMy 2 Haqq mengatakan...

sgt cantek...

Welly mengatakan...

Salam kembali Cik adik apa khabar?

Terima kasih yer dik..tapi Aziah punya Tureens lagi mengancam lah...akak jeles tau..he..he..apapun tq yer dik....

Welly mengatakan...

Terima kasih yer MuMMy 2 haqq....

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin