SELAMAT DATANG.......

Sabtu, 03 Oktober 2009

RUANG TAMU LAGI....(BAG-4)

Salam Ujung minggu untuk rakan2 semua...., baiklah rakan2 saya langsung saja kepada N3 saya ..Adapun N3 saya kali ini masih saja berada di kawasan ruang tamu .., Jadi macam biasa saya harap rakan2 tak bosan untuk singgah & cuci mata di rumah maya saya ini...
kali ini pun saya nak kongsi sedikit cerita tentang kaki mesin singer saya nie...,
kaki mesin ini seperti rakan2 ketahui saya pernah jual dlm kedai antik mini saya, sebetulnya ada 3Pcs, yang 2Pcs sdh terjual jadi tinggal satu lagi...jadi apalagi dari pada tak di gunakan lebih bagus saya cat juga macam yg itu hari jadi boleh lah saya jadikan meja tepi.., jadi inilah hasilnya..., baiklah rakan2 tak ada apa nak di ceritakan ..nanti terlebih cerita pula...bosan pula..he...he....jadi saya cukup dulu yer...terima kasih...Selamat menikmati Ujung minggu...

2 komentar:

~Yatt~ mengatakan...

salam kak welly laling..
aduhh cantik sekali..dulu takde lagi kan..berkenan tgk tureen tu akak buat vase..voque gitu..yg tin tiga serangkai bwh mesin jahit tu akak beli mana yea?..cantik sangat..

Welly mengatakan...

Salam kembali Cik adik..apa khabar?

Itulah akak cuba ler tukar dikit. maklum dik rmh kecil jadi kalau pusing pun dapat nya macam tu juga..., itu tureen nenek akak punya..memang dah berumur..tapi karena tutuop dah pecah makanya akak jadikan vase bunga tu. & Tin kayu 3 serangkai tu..pun dah lama dulu akak dapat dari kawan akak..., tq yer dik...ada apa kita telp yer..

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin