SELAMAT DATANG.......

Jumat, 20 November 2009

KHAS UNTUK MONALIZA ....

Salam Cik Monaliza.....
saya sendiri tak tau nak mulai dari mana...? Jadi teristimewa sekali untuk sahabat baik ku Monaliza Ramli yang tersayang...muaaahhhhh... " HAPPY BIRTHDAY MONAAA"....belum terlambat lagi kan? untuk saya mengucapkan ini semua....Semoga di hari kelahiran Mona ini saya harap Mona akan sentiasa di limpahi rahmatnya & tercapai apa yg di impikan..aminnnn...!!!!
Mona...cantikkan Kek nie...saya berani memujinya karena saya sendiri tak pandai buat Kek secantik ini..he..he..., sebab kek ini saya ambil dari salah satu rakan blogger kita nie (lupa lah tak tau mana satu blognya) tapi untuk yg punya Kek ini..saya minta ma'af karena telah ambil kek nie tanpa izin...sebab kek ini memang cantik sekali & tentu sedap pula rasanya..jadi saya juga ucapkan tahniah karena telah menciptakan kek secantik & kreatif macam ini.....sekali lagi Tahniahhh...!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Blog Widget by LinkWithin