SELAMAT DATANG.......

Senin, 02 November 2009

KOLEKSI TEKO KOTAK




Selamat petang rakan2 semua & jumpa lagi dalam N3 saya yang selanjutnya yaitu Koleksi Teko kotak yang menjadi kegilaan saya akhir2 ini....,,,, itulah rakan2 seperti apa yag selalu saya cakap...ada hikmahnya saya bergabung dengan kalian semua nie... walaupun budget agak lari dikit ada kepuasan tersendiri...pada diri saya yang gemarkan barang lama nie..., terus terang saya cakap saya pun dah lama juga minat barang2 lama nie tapi tak terpikir pun bahwa memang banyak corak & jenis macam Teko, Cawan, pinggan dll ..mata saya selama ini memang terhad dgn apa yang saya lihat kad rumah mak & nenek saya saja...tapi selepas berada di alam maya nie & bergabung dgn penggemar antik nie...memang saya rasa gembira sekali...jadi terima kasih untuk rakan2 semua.......saya memang seronok dapat bergabung dgn kalian semua....Baiklah rakan2 cukup dulu untukl N3 saya kali ini yer....tq

Posted by Picasa

8 komentar:

~Yatt~ mengatakan...

salam kak welly laling..
tu dia aihhh..sekali dia kuar macam2 ada..hehe..teko giant tu akak beli ek..cantik yang tu akakk..
tapi yang paling saya JELESSSSSSSS yang jumpa kat apek tu..the very very very lucky..sama cam saya kan akak..yang nie rasanya paling cun di mata saya..apek tu betul2 ada high taste gitu..hahahaha...

shas mengatakan...

salam welly,sekarang tengah "gila",nanti dah jemu,campak je ke Perak tau.tak kisahlah,retak ke,sumbing ke,saya terima,hehe..syukur,rezkilah tu dpt memilikinya.sya tumpang gembira

nor64 mengatakan...

salam welly, cantiknya teko kotak kedai apek tu....memikat bunga & warnenya..akak ni masih menahan rase untuk merembat teko ni...akak tumpang tengok je lah nampaknya..teruskan well....

Kedai mini antik mengatakan...

salam kembali Laling yatt...

Betul tu dik..akhirnya akak ambil juga yg Giant tu sebab geram tengok awak punya koleksi..tapi awak memang bertuah juga dapat bunga yg cantik2...awak, matt, Cik tasha & aziah dah buat akak mabuk benda nie pula..hu..huu
yang dapat dari kedai apek tu hasil hunting dgn suami semalam..sebetulnya suami yg nampak dulu...nasib baik lah kalau tak terlepas pula si cantik jelita nie..
tapi yatt..apapun akak memang tabik kad awak..semua koleksi awak memang cantik2 semua jadi pesan akak teruskan tau selagi muda...he..he..okey Cik adik tq yer...

Kedai mini antik mengatakan...

Salam kembali Shas laling...

Betul tu Shas..nie penyakit nie baru jer menyerang..tak boleh nak kontrol dah..tengok jer kotak tak secantik Cik adik yatt & yg lainnya..nak juga.., Okey Shas..lain kali kalau ada rezeki awak insya' allah..saya lempar pula kepada awak..he..he..tq laling..teko itu hari dah sampai..nanti ada masa saya telp yer...byeee

Kedai mini antik mengatakan...

Salam kembali K.Nor laling...

Betul tu kak..memang cantik teko yg satu itu kan..tapi akak jangan memendam rasa lama2 nanti beku tu kak..he..he..(sorry kak joke jer)..di tempat akak tak ada ker teko kotak nie..., sebab saya tengok koleksi akak cantik2 tau..jadi mesti ada terselip teko kotak nie di kawasan akak tu...oky kak tq yer..byeee

Mat Gebu mengatakan...

salam kak well...ishh, bukan air mata je meleleh...air mata pun ikut sama meleleh!!...nangisss tau tengok koleksi akak ni..yang kotak mini tu lawaaaaaaa......arghhhh!!!!!!...tolongg aku jelesss!!!!...hahahahaha

Welly mengatakan...

Salam kembali Cik adik Matt...

Jangan habis sudah....., air dlm badan Matt tu yer..sebab akak pun dah berhabis banyak air mata, air liur dll kalau akak masuk blog Matt..jadi sama lah kite yer dik yer...
Okey cik adik..terima kasih yer karena rela menghabiskan air mata dll kad blog akak nie..he..he...tq

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin