SELAMAT DATANG.......

Selasa, 08 Desember 2009

MEAKIN LAGI......



Selamat tengah hari rakan2 semua......Jumpa lagi dgn teko & cawan meakin bunga Pink Rose nie...., yang sudah lama sebetulnya saya dapat dari kedai cik adik tasha kita tu......
kebetulan dah ada dlm album saya jadi N3 dulu lah yer..., berani saya puji sendiri..memang cantik bunga pada meakin nie biar pun ada cacat dikit tetap juga saya suka...
Sebetulnya saya nie kurang masa dikit nak menghadap PC nie...sebab sekarang nie tengah belajar hidup mandiri...maksudnya kena buat kerja semua sendiri....yang tadinya selalu ada orang tolong ...sekarang dah tak ada...jadi itulah kalau saya lambat nak bls email atau chit chat dari rakan2 semua...harap maklum jer yer...,
tapi walaupun masa tak ada ...hati nie berontak juga nak tengok & hidupkan balek rumah maya saya yg dah menyepi berapa lama nie...jadi apa lagi layan jer yer....,
Dan tak lupa saya ucapka terima kasih untuk rakan2 yang tak henti suport rumah maya saya nie & juga untuk rakan2 yg baru kenal ...salam kenal dari saya ...& juga saya ucapkan selamat datang ke rumah maya saya....terima kasihhhh.....

2 komentar:

MrsNor mengatakan...

cantiknyaaa ...terguda ... harga nya tentu tak mampu utk ku miliki

Welly mengatakan...

K.Nor....apa khabar...?? lama tak jumpa...kangen lah...he..he..
Betul tu kak...memang cantik bunga meakin nie..., lembut jer..tq yer K.Nor...

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin