SELAMAT DATANG.......

Kamis, 28 Januari 2010

CHEESE PLATE......??

Selamat malam semua....jumpa lagi dalam N3 saya yang seterusnya yaitu .....?? minta ma'aflah rakan2 saya sendiri tak berapa arif sangat bab2 barang Ntik nie...., ada yang cakap benda nie Cheese plate.....ada juga yg sebut butter dish....(sama jer kan..?) jadi saya harap betullah apa yg saya tulis nie kan...?..he..he...

Okeylah rakan2 sedikit saya selipkan cerita ..kenapa benda nie berada dlm bahagian koleksi saya....., Benda nie saya dapat dari jiran belakang rumah saya kad kampung...itulah yer rakan2 ...berkat ada jirannya yg saling memahami & mereka pun tau apa hobby kita..jadi benda nie jatuhlah ke tangan saya....he..he..apa lagi suka lah tu...!!??

Minta ma'aflah yer takan2 ...benda nya hanya satu jer..tapi terlebih pula ambil gambarnya....macam sayang pula nak lepaskan salah satu nya..jadi apalagi...biar cepat penuh lah buku diary saya nie....

Baiklah rakan2 cukup dulu yer....dah kena masuk tidur pula tu....jadi selamat malam semua......& terima kasih....

2 komentar:

mama ju, mengatakan...

Hai Welly.

Welly ni macm2 ada...

Cantiklah..coraknya nampak lembut je...

Welly mengatakan...

He..he...ada..ada saja mama Ju nie....

Betul juga kan mama Ju...nampak lembut jer warna dia nie...apapun tq yer mama Ju....

Posting Komentar

Blog Widget by LinkWithin