SELAMAT DATANG.......

Jumat, 21 Mei 2010

TUREENS & PIRING SEAKAN SAMA (BUNGKUSAN KE-5)

Selamat malam semua......
macam biasa harap rakan2 semua baik baik saja....
Okey....N3 saya kali ini pun masih juga dalam Episode buka bungkusan....., jadi apalagi sila layan dulu sebab saya akan menyambut suami yg baru pulang dari kampung ku... & mau buka apalagi yang di bawa dari kampung untuk kali ini.....??  sebab saya sendiri tak tau lagi, apa pula hasil hunting kali ini.....jadi ada masa nanti saya akan kongsi dgn kalian semua...., cuma saya sentiasa berharap kalian tidak bosan dgn semua koleksi saya ....
jadi apalagi saya minta diri dulu & sekali lagi terima kasiiiihhh..

5 komentar:

Chempaqa mengatakan...

salam k.welly
wahhhhhhhhhhh dah kuar pon my paberet tureen & bowl...yg nie mmg sy suka abis.....tgk live lagi cunnnnnn maaaaaaaaaaaaaa..hhiihihihih

Mat Gebu mengatakan...

salam kak well...
kak..cukup2 lah kau menyiksa diri ku ini..aku tak sanggup lagi digoda dengan hasil tangkapan mu yang jelita2 ituuu...aku tak relaaaa!@!!!....hahahaha..kak well, cun leer i likee!!!

Shariff64 mengatakan...

salam bue welly..waduh..waduh..bisa matanya terbeliak bue..sungguh pandai ibu memilehnya. tahniah bue.

Salmi mengatakan...

Salaam welly, yg nie pun cantik jugakk saya suka..beg2 kecik kat belakang tu pun saya suka..beli dimana yer..oh ya..sukajadi yang saya lalu kelmarin tu di Pulau Jawa :-)

Welly mengatakan...

Salam kembali Cik adik CHEMP.....
Itulah dik oii....sebab awak puja puji lah akak terus kuarkan nie....apapun memang seronok kan Chemp. kalau kita nie dah bercampur ...tak kering gusiiiii...happpy jer....apapun tq yer Dik..

Salam kembali Cik adik MATT...
ha..haa...cik adik matt ..ayat ayat mu itu sungguh menyayat hati....tapi ayat2 Matt itu akan membuat akak bersemangat lagi...
apapun terima kasih banyak2 yer Matt...

Salam kembali P.SHARIFF...
Kebetulan saja lah itu bapak....kalau lagi jumpa yg cantik...cantiklah dia..tapi kalau lagi jumpa yg tak cantik....kalau dah suka simpan juga....he..he....apapun Terima kasih juga untuk P>Shariff....

Salam kembali SALMI....
OH..jadi ibuk Salmi lewat sukajadi yg di pulau Jawa..tapi saya duduk di satu kampung di sumatera selatan Indonesia yg bernama Sukajadi Bukk...
dan itu ke tiga beg kecil di belakang tu ..saya dapat dari Laura Asley ibu....terima kasih yer Salmi...

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin