SELAMAT DATANG.......

Selasa, 27 Juli 2010

TRIO RA-AB & TEKO KOTAK......

Selamat pagi semua......., jumpa lagi dalam N3 saya yag selanjutnya yaitu TRIO RA-AB & TEKO KOTAK yang saya dapat dari ibuk MONA-UK.....,
Mula2 tengok TRIO RA-AB NIE memang dah jatuh cinta apalagi tengok cara  CIK ADIK MATT  buat N3 lagi lah hati nie meraung panjang nak juga tapi di karena kan budget lari banyak  & juga budget tempat juga tak mengizinkan ..., itulah gigit jari jer ...hu...hu...., tapi untuk sejukkan hati sendiri cuba lah merisik ke ibuk Mona ...., nasib baiklah dapat juga kalau nak beli TRIO nie jer....itulah untuk ibuk Mona terima kasih banyak2 yer ibukk sebab dah selipkan juga untuk saya walaupun ciput & buat saya cukup happy......, 
Baiklah rakan2 cukup dulu untuk N3 saya kali ini $ kalau ada masa saya akan lanjutkan lagi dgn N3 saya yg berikutnya....macam biasa satu harapan saya ...harap rakan2 semua tak bosan dgn koleksi saya ini......, Terima kasih & permissiiiiii......:)

2 komentar:

Vintage Porcelain Art By Amy Enright mengatakan...

What a beautiful blog you have and I love all the pink roses!
Regards,
Amy
http://vintageporcelainart.blogspot.com

~Yatt~ mengatakan...

salam laling..
as usual..koleksi akak mmg paling voque ler walaupun hanya sekadar trio..tak penah jemu tengok n3 akak..selalunya tak penah menghampakan..you are the best among the best!!..

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin