SELAMAT DATANG.......

Jumat, 29 Oktober 2010

TEKO KOTAK LAGIII......;))

  Pada gbr diatas ini adalah teko kotak ..hasil tangkapan yg terbaru....
 
 Dan pada gbr ke 2 ini sengaja saya ambil 3 Size teko kotak sebab saya sendiri
rasa kagum dgn ke tiga teko kotak ini...., Size nampak sama tapi sebetulnya ini adalah 3 size yg berbeda ..., adapun  yg terbaru ini Size cawan jer (kecil sekali) tapi pada mata saya memang comel sekali....
 
Salam semua & jumpa lagi dlm N3 saya yg selanjutnya itu Teko kotak yang juga hasil tangkapan dari ibukk Mona-UK....sekali lagi terima kasih ibukk Mona karena berkat ibukk koleksi kotak ku bertambah lagi.....& untuk rakan rakan maya semua ...sila cuci mata di rumah maya saya ini dan terima kasih karena sudi cuci mata kad sini...walaupun tuan rumah nie senyapp jer.., (maklum sibuk tak tentu arahh..,
jadi macam biasa rakan rakan saya minta diri dulu.... terima kasih & permisiiiii...;))

1 komentar:

englishvintages mengatakan...

makasih buk welly,,teko kotak2 England ni semua bukk welly,, dng sentuhan tangan bukk welly,,makin memukau pandangan mata,,

Posting Komentar

Blog Widget by LinkWithin