SELAMAT DATANG.......

Rabu, 24 November 2010

Akhirnya....!! TAPESTRY KU....


Selamat Sore & apa khabar rakan2 maya semua.....saya harap semua baik2 saja yer....kalau begitu syukurlah..., jadi bolehlah melayan N3 saya yg selanjutnya...yaitu Koleksi TAPESTRY saya yang seadanya ini.....,

 Sudut ini adalah sudut yg paling saya suka sekali...maklum dgn pondok kecil saya ini jadi kena pandai dikit main kan koleksi saya ... biar tak nampak sarat..... & setakat ini pada dindingnya saya letak Tapestry hasil hunting terbaru.....yg memang sudah lama sekali saya idamkan....nasib baik bunga pun sesuai dgn koleksi saya yg sedia ada (itu pada mata saya lah...he..he...... Itu adalah cara saya untuk menyedapkan hati sendiri selepas uang poket ku cair dgn setiap koleksi ku...)..., Itulah rakan2 dari dulu lagi saya teringin sekali  dgn tapestry ini ... tapi itulah kalau kita sabar ....akhirnya dapat juga apa yg kita idamkan ..... jodoh kkali yer......???
 
 
Satu ketika dulu Tapestry biru ini yg berada kad dinding ini sesuai tak sesuaipun dgn kawasan ini saya main letak jer...apa boleh buat.., janji dinding ini tak nampak kkosong sangat......& sekarang Tapestry biru nie saya letak di tempat lain pula.... apa nak buat dah macam kucing berana'an pula..pindah sana sini..he..he....
  Baiklah rakan2 saya cukup dulu untuk N3 kkali ini .... jadi macam biasa saya minta diri & terima kasih ....;;))

2 komentar:

Salmi mengatakan...

cantik!..saya suka both. brass holder pun very nice design and shape

Welly mengatakan...

salam salmi.....sorry baru balas....

Itulah saya memang suka benda nie...dah lama cari sekarang baru jumpa....

dulu pernah jumpa terlepas...sedihhhnya lama sekali ... tapi sekarang nie dah dapat happy sekali...apapun terima kasih yer salmi....;))

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin