SELAMAT DATANG.......

Rabu, 29 Desember 2010

KOLEKSI CAWAN BK LAGI.....



Selamat tengah hari rakan rakan maya semua.....harap semua baik baik saja...aminnn...,
Baiklah rakan rakan N3 saya kali ini pun masih dalam Koleksi cawan BK (Bunga kangkung) saya lagi jadi macam biasa .... karena waktu tak berapa mengizinkan jadi mood mau bercerita pun pupus pula...jadi macam biasa layan jer......

Baiklah rakan rakan...terima kasih karena sentiasa sudi datang ke rumah maya saya ... & saya minta ma'af kalau semua yg saya paparkan kurang menarik maklum lah guna camera cap Ayam..he..he... & juga kalau ada kata kata yg tak terasa ada yg menyentuh perasaan rakan rakan semua ,  .... jadi sekarang saya minta diri...terima kasih.....& permisiiiii......;)))

4 komentar:

kak yan mengatakan...

welly buat akak geram hati lagi. Tak boleh hati senang melihat koleksinya. Gantang2 semuanyaaaaa..... aaaaaa.. robek hatikuuu

Chempaqa mengatakan...

salam buk welly
hanger tuh beli mana?nak jugak..hiihihihihih..cawan mulut rabak tuh (bunga bk kat dalam)..mana dpt?ader xtra?hiiihihih

ezany mengatakan...

salam buk welly...sy dtg singgah tgk koleksi cawan bunga kangkung yg cantik2...

azz_arhazza mengatakan...

singgah sini... singgah kt blog azz juga yer...

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin