SELAMAT DATANG.......

Selasa, 16 Juni 2009

ALMARI PENINGGALAN DARI MERTUA...


Rakan-rakan..kali ini saya saja nak share macam mana kita menghargai barang peninggalan dari mertua ke, mak kita sendiri ke...pokoknya dari siapapun & apapun bentuknya kalau saya suka memang jadi...he..he.., harapan saya mudah2an rakan2 sekalian tak bosan melihat semua koleksi saya yg tak seberapa ini & juga bukan maksud saya untuk membanggakan diri atau menunjuk-nunjuk...apapun tujuan saya buka blog dan memperlihatkan koleksi saya ini adalah untuk share dgn rakan2 macam mana kita menghargai barang lama atau boleh di katakan antik.., saya memang tak boleh nampak barang yg masih boleh di gunakan sekali pun dalam tong sampah kalau boleh di gunakan saya tak segan untuk kutip..., di sini pun saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakan2 yg sudi singgah ke blog saya ini..., tahu tak rakan2 kalian semua telah membuka lebar2 mata saya yg dulunya saya hanya separuh2 suka antik....tapi berkat rakan2 sekalian...sekarang mata saya semakin terbuka lebar...he..he..., dan sekiranya selama saya bergabung dgn kalian semua ada kata2 saya yg tak sepatutnya saya minta ma'af...maklum, saya manusia biasa yg tak luput dari kesalahan & kekhilapan....terima kasih.

4 komentar:

Mama Vogue mengatakan...

Salam perkenalan.....

Aduhhhhh suka bangettt gue dengan lemari ituuuuu........

Rumah ku mengatakan...

Makasih yer Mama Vogue..sudi singgah, alangkah bangganya arwah emak & bapak mertua gue dengerin pujian dari Mama...

kak zaa mengatakan...

itu lemari solek jaman dulu kan..
dah disolek,mmg cantik jadi nya..

kat rumah arwah mak ada 1..
nanti kalo sempat boleh juge makeover...
brng2 dulu tahan..

Rumah ku mengatakan...

Betul Kak Zaa, itu lemari menurut suami saya sudah berumur lebih kurang 50-han tahun, suami saya belum lahir lagi...itulah Kak Zaa kan..??tak salah kita abadikan khazanah lama ni...

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin