SELAMAT DATANG.......

Kamis, 18 Juni 2009

KOLEKSI PRIBADI, TELEPON N3...


Cerita kali ini lain pula, ini telepon antik punya cerita....dimana telepon ini ini adalah pemberian dari paman saya kat kampung...dulu paman saya ni..kerja di stasion kereta api, sekarang dan pencen termasuklah juga telepon ini pun di pencenkan..he..he..sebab agaknya diganti dgn yg lebih canggih...yach..ikut peredaran zaman. jadi selepas paman saya tau saya punya hobby mengumpull barang terpakai, jadi dia bagi lah kepada saya.Woooow..,!!! sukanya saya . lain pula dgn pasu bunga tu..macam org tengah letak kedua tangan di pinggan jer...yach mungkin menunggu untuk di bilang antik....Wahai pasu bunga, selepas 7 tahun saya simpan engkau pun boleh saya bilang antik....betul tak rakan-rakan...??

3 komentar:

~Yatt~ mengatakan...

k.welly..teringat waktu kecik2 dulu..sempat merasa mendail telefon cenggini..semua tinggal kenangan..

Welly mengatakan...

Betul tu cik adek oyy...sebetulnya telepon nie boleh lagi guna..tapi malas punya pasal..sebab masa nak guna wa..aah..lamanya kena pusing satu demi satu angka...he..he..

SariSam mengatakan...

Tengok telepon ni..Ingt zaman dolu2..Syg nye nape laa tak pakai..Rumah Sari ada..Tapi Xboley pakai..Jadi hiasan je..

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin