SELAMAT DATANG.......

Senin, 22 Juni 2009

KOLEKSI BEKAS AIR MINUM...



Minum....minummm.....jom jemput minum..tak ada kopi, tak ada teh tarik dll.., air putihpun jadilah..bukankah air putih baik untuk kesehatan..???
Atas permintaan cik Monalisa..koleksi saya kali ini terpaksa saya keluarkan juga. bekas air minum yang baru saya dapatkan dan jug Ovaltine tu saya beli dari mudah johor.
Mona...awak tengok betul2 bekas air tu. boleh tahan juga kan?? sebab mengapa saya cakap macam ini..senang untuk kita simpan air minum..kalau kita simpan semalaman air dlm tu..keesokannya air terasa sejuk sekali. tapi bekas air ni bukanlah dah berumur kira keluaran baru juga tapi jug tu..menurut penjual tu dah berumur....kira Antik kah..??

4 komentar:

~Yatt~ mengatakan...

hai k.welly..bentuk water dispenser yg lain dr yg lain..macam pumpkin pun ada..hehe..unik ler akak..buat minum rasa dingin jer kan..

merpati66 mengatakan...

salam..alaahai cun nyaaaaaaa....

Welly mengatakan...

betul tu Yatt...sejuk jer kalau kita minum, maklum..anak akan masih kecil2..jadi kalau kita pakai cerek ke..selalu jer tumpah, kalau pakai ni tinggal press sahaja..senang untuk mereka. lagipun benda nie murah saja..akak beli kad Romantika selayang berapa hinggit jer..

pek lee mengatakan...

hi, i love the water dispenser , can i know where u got it ?

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin