SELAMAT DATANG.......

Minggu, 21 Juni 2009

KOLEKSI BINGKAI GAMBAR LAMA.....

Sebelumnya minta ma'af...pencahayaan gambar tak begitu memuaskan...




Rakan-rakan sebenarnya setiap kali saya masukkan gambar ke dalam blog saya ini, buka saja saya nak kongsi gambar tapi sebenarnya saya pun ingin kongsi cerita macam mana kisah saya mendapatkan koleksi2 saya ini...tapi yg lucunya saya ini tak pandai mengarang cerita tapi tak apa walaupun saya tak pandai bercerita tapi saya nak kongsi juga cerita saya ini....
Alkisah dari bingkai ini saya beli dari Flea market di amcorp mall..., masa saya tengok benda ni walaupun dia buruk & kusam memang saya suka...sampai anak saya pun ketawakan saya...tapi dah suka nak buat macam mana? Penjual tu cakap bingkai ini di beli dari UK....tapi bagi saya dari manapun asalnya benda ini saya tak mau tau...saya tengok cantik dimata saya dan harganya berpatutan bolehlah .....tambah koleksi yang ada....he...he...eee


Tidak ada komentar:

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin