SELAMAT DATANG.......

Minggu, 07 Juni 2009

KOLEKSI 'FRIDGE MAGNET' SAYA......






Salam sejahtera...., untuk rakan-rakan semua..kali ini saya ingin kongsi koleksi saya yg gila2 ini.., sebenarnya saya belum bersedia lagi untuk dimasukkan kedalam blog sebab masih ada yg tak berapa tersusun sangatlerh..., tapi atas permintaan seorang rakan saya...okeylah saya keluarkan jugalah koleksi saya ini.., jangan cakap saya gila yerh.. sebab saya memang gila magnet2 terutama nya yg jenis makanan dan peralatan dapur.., jadi kalau ada koleksi saya ini yg belum saya punya..memang saya mau lagi..jangan peti ais saya tu..meletup sudah..he..he...

7 komentar:

MrsNor mengatakan...

wowwwwww banyaknyaaaaa...

~Yatt~ mengatakan...

k.welly..nie super duper banyak nie...peminat tegar fm...hehe..

Monaliza mengatakan...

welly yang mana saya tak de tu... saya order kat awak ye...

Welly mengatakan...

MrsNor...Tamak betullah aq nich..tapi tak bolrh nampak lah benda halus ni mesti nak juga...

Welly mengatakan...

Terima kasih Yat..awak pun banyak peminat..terutamanya saya suka sekali intip2 awak punya blog..memang cantik awak punya blog..

SariSam mengatakan...

Banyak nye..Penuh satu fridge..

Welly mengatakan...

Yaaa..Sarisam..tq karena sudu singgah..

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin