SELAMAT DATANG.......

Sabtu, 18 Juli 2009

KEJUTAN DEMI KEJUTAN

Salam untuk rakan rakan semua dimana saja berada...
N3 kali ini berlainan dari pada biasanya yaitu satu kejutan dan kegembiraan yang harus saya kongsi bersama dengan rakan rakan maya semua..
Pada hari jum'at 17 julai 2009 adalah hari dimana untuk pertama kalinya saya berjumpa dgn cik adik nie.., dan pada lebih kurang pukul 3 cik adik nie memang betul betul menepati janji ...
mula mula nak jumpa tu adalah perasaan berdebar sikit sebab.. takut nanti mengecewakan tetamu yg pertama kali menginjakkan kaki langsung ke rumah bukan setakat di alam maya,tapi...kita buang perasaan itu jauh jauh yang penting kita mesti berjumpa..., betul tak YATT..?? betul apa yg YATT tu cakap (dalam blog dia)..masuk saja Cik adik nie pekarangan rumah..semua rasa tadi hilang..anehnya macam lama dah jumpa...apalagi satu kebiasaan yg memang ada dlm diri saya chit chat tak berhenti. jadi... untuk cik adik YATT minta ma'af lah itu lah saja yang akak boleh hidang kan untuk awak..sebab akak bukan orang yang pandai melayan tetamu dgn hidangan yang sedaaap gitu.., apapun akak memang happy dgn kedatangan awak dan juga sekalian boleh berkenalan dg kawan baik akak yaitu k.EMMY. dan juga kejutan yang akak buat dgn SHAS tu..memang betul2 menjadi.., akak tau masa tu YATT memang nampak kecewa..akak sebetulnya hampir2 nak cakap..tapi kalau dah cakap bukan kejutan namanya..,
itulah kisahnya rakan rakan satu berjumpaan yang mengharukan dan juga hampir2 membuat kecewa..he...he...

Dan pada hari yang sama tapi jam berlainan yaitu sebelum cik adik YATT datang pada pukul 11 paginya saya juga dikejutkan olek pak postmen yaitu menerima 2 bungkusan sekaligus.., dalam hati bertanya dari siapa gerangan .?? Eee..gerangan tu macam cerita lama jer, jangan lah barang saja di bilang antik cerita pun kenalah buat antik juga..biar seiring sejalan..he..he..
okey kita lanjutkan cerita dua bungkusan kotak diatas tu,
Pelita tu adalah kiriman yang saya beli dari NASSIR, sebetulnya itu hari NASSIR nie nak hantar sendiri ke rumah karena kebetulan dia mau pergi ke arah kawasan rumah saya..tapi karena pada masa tu saya ada hal nak keluar jadi mungkin belum jodoh nak jumpa yach tak jadi lah.., tak apalah dik suatu hari ada masa sila lah datang ke rumah akak..apapun terima kasih sebab saya sangat suka pelita nie .. cantiiik..!!

Dan yang ini pula adalah pemberian dari K.ZAWIAH. Terima kasih yer kak sebab pemberian akak nie..saya memang sangat suka sebab dari sebagian pinggan kangkung yang saya kolek mangkuk ini pun saya belum ada, biar pun teko tu saya dah ada tapi saya akan simpan pemberian akak ini, biar lah yang saya punya kalau ada yang mau beli saya akan bagi, kenapa saya cakap macam ini sebab untuk saya, saya memang akan menghargai pemberian dari seseorang. kalau saya jual berarti sama saja saya memjual rezeki saya. untuk saya juga pemberian adalah suatu rezeki yang tak boleh di jual. nanti habis ler priuk nasi saya..he..he...
okey K.ZAWIAH .mudah2an dgn pemberian ini akan menjadi kan persahatan kita lebih berkekalan..
Untuk K.MRSNOR...terima kasih karena telah bersusah payah menjayakan program ini...sampai sampai kena guna telepon sendiri . saya do'akan akak akan mendapat rezeki yang lebih dari segalanya karena pengorbanan akak nie..
sekali lagi terima kasih semua....



3 komentar:

MrsNor mengatakan...

Alhamdulillah dah selamat sampai. Lega akak.Terimakasih jg Welly atas kerjasama menjayakan program ini. Nanti komen kat N3 di blog akak iyer.

~Yatt~ mengatakan...

salam k.welly laling..surprise yg hampir menitiskan airmataku nie..hehe..tak ler akak..gurau jer..happy sangat dapat kenal ngan akak..soal apa yg dihidangakn belakang kira..tak kesahh pun akak..yg paling penting akak sudi terima saya jadi tetamu ke rumah akak yg superb tu..dah cukup kenyang tengok koleksi2 akak yang da'bomb tu!!dan sungguh beruntung dapat kenal akak in person dan juga k.emmy..dua2 begitu ramah tamah..may our friendship last forever..once again muchass gracias sis!!

pingganlama mengatakan...

terima kasih kak

kalau kesempatan,kita akan jmpa nanti,tqvm

Posting Komentar

Blog Widget by LinkWithin