SELAMAT DATANG.......

Jumat, 17 Juli 2009

KOLEKSI PINGGAN BIRU...

Hai rakan rakan jumpa lagi...,
Untuk N3 kali ini saya cuba share pula dgn pinggan saya yang bergaya di kepala katil.., kalau menimpa kepala aduuuh..Mak, memang sakit.., itu ler rakan rakan sebab nak sangat mengayakan suasana ruang tidur dan ingin lari dari kebiasaan dan kononnya nak ikut gaya orang putih. maka inilah hasilnya..
tapi apapun layan jer yer..tq..


7 komentar:

Khadijah Mohamed mengatakan...

kenapa jauh sangat gambar pinggan tu..tak nampak la,....close up sikit..

k.cda mengatakan...

welly, apa2 k.cda tetap suka katil ko yg di salinkan kulit dia tu...kenan betul tau...

MrsNor mengatakan...

samaler akak pun suka tengok kepala katil tu. Pinggan tu kecil sgt nak tengokk

Ifa mengatakan...

saya pun minat kaler biru dalam bilik.. rasa romantik dan tenang je..
cantik welly gantung pinggan2 tu cam tu.. mmg nampak englishnya.. :) camne ye welly gantungkannya?

Welly mengatakan...

Hi Khaty..apa kgabar.?? lain kali ambil dari dekat yer...sebab sekarang tak boleh nak ambil besar2...nanti nampak lah pak habuknya...

Welly mengatakan...

Salam K.cda & K MrsNor, tq sebab menyukai benda lama saya nie.., tau kenapa saya cakap macam ini, sebab saya pun suka yang tadinya ingat nak beli katil baru..tapi setelah di pikir2 tukar warna lagi bagus..jadi inilah hasilnya.."Murah Meria"
Sorry lah K.Nor Cayang..sebab buat akak tak berapa nampak pinggan tu..lain kali selepas pak Habuknya/sdh dikemaskan saya akan tangkap gbr dari dekat. untuk kedua Kakak yg saya kagumi tq sebab buat komen yg baik untuk saya...

Welly mengatakan...

Hi Ifa, salam kenal, tq sebab sudi singgah blog saya..& saya harap akan sentiasa singgah..
kalau Ifa suka warna biru bermakna sama lah kita..he..he..
sebetulnya kan Ifa..saya gantung cuma guna paku sendiri & pinggan tu macam mana yer susah nak jelaskan..lain kali saya cuba tangkap gbr bagian belakang pinggan tu...

Posting Komentar

Blog Widget by LinkWithin