SELAMAT DATANG.......

Senin, 06 Juli 2009

KENANGAN DARI KAK NOR64..



Apa khabar rakan-rakan semua..? tentunya baik-baik saja bukan...?
N3 kali ini agak berlainan sedikit dari kebiasaannya..., yang biasanya Enamel terus tapi tidak untuk kali ini karena saya tak sabar-sabar nak kongsi cerita mengenai si meakin biru nie..,
Alkisahnya begini,
Pada hari Juma'at yaitu pada 3hb julai 2009 (baru jer) saya ikut suami saya jumpa kawan dia ke Mentakab pahang, kebetulan ada seorang sesama maya nie berkenan dengan pinggan Oriental kuning saya..dah lama dia booking tapi ragu nak ambil karena takut pecah..., memang sangat kebetulan pada hari itu suami ada urusan di Mentakab jadi saya telp seorang kakak nie yaitu Kak Nor..., wah..!! tak sangka K.Nor nie nak jumpa saya.., suka nya saya. kemudian pada jam 3 petang saya telp K.Nor, dasar memang ...dah jodoh..nak jumpa kebetulan K.Nor nie berada di kawasan yang sama..akhirnya terjadi lah pertemuan yang tak disangka dengan K.Nor & untuk pertemuan yang pertama sekali dengan rakan maya nie. Walaupun baru pertama kali berjumpa tapi macam dah lama jer kenal..betul tak Kak Nor... dan yang tak di sangka nya Kak Nor bagi kejutan lagi dengan si biru nie.., memang terharu. sekali lagi terima kasih yer Kak Nor. Sebab kalau nak kira tak berbaloi akak bagi saya ini sebab saya punya Oriental dah tak berapa bagus lagi...tapi apapun memang saya suka teramat sangat. Satu hari kalau suami ada urusan di Mentakab saya nak ikut lagi sebab selain jumpa akak sebab belum puas rasanya chit chat dengan akak....dan saya pun boleh lah masuk kedai-kedai lama. apa lagi itu hari ada seorang untie berbangsa china dah janji nak korek stor dia nak cari barang yang saya nak.., dah siap tukar no telp lagi dgn untie nie, harap untie nie..betul-betul cari untuk saya karena kebetulan suaminya adalah kawan suami saya juga. itu ler kisahnya...




2 komentar:

MrsNor mengatakan...

Morning welly...waaaaaa bestnyaa dpt si biru tu. Meakin ker??

Khadijah Mohamed mengatakan...

wahhh..dapt set mahal tu....bertuah sungguh welly.....

Posting Komentar

Blog Widget by LinkWithin