SELAMAT DATANG.......

Selasa, 07 Juli 2009

KOLEKSI TINS LAMA

Woooow...apa nich..??




Hi...jumpa lagi, & salam sejahtera untuk rakan-rakan semua dan salam kenal untuk rakan-rakan yang baru kenal.., sekali lagi saya tak lupa mengucapkan ribuan bahkan jutaan terima kasih karena sudi singgah ke blog saya....
N3 kali ini saya cuba share khusus koleksi tins lama saya.. yang memang sudah lama saya kumpulkan.., tak tau kenapa memang tak boleh nampak tins lama ler..., tapi terus terang saya tak tau berapa lama umur tins-tins ini semua yang jelasnya kalau saya tengok dah macam tak pernah nampak memang saya akan rembat jer..tuk menambah koleksi saya yang sedia ada..
okey rakan-rakan agaknya kali ini tak tau apa nak cerita sebab dah larut malam. agaknya..he..he..ngatuk ler.., jadi cukup sampai di sini jer yer ceritanya..,
kali ini biar lebih gambar daripada cerita..nanti habis lembaran kertas diary saya ini..byeee & terima kasih.

3 komentar:

Salmi mengatakan...

Hi welly, very interesting collections. Dah lama ker welly start kumpul tin2 nie semua?

Welly mengatakan...

Salam Salmi, saya cuba kumpul tins nie memang dah lama, tapi tak berapa dapat yg khusus lama nie..., dlm gbr nie sengaja saya pilih yg lama2 tapi tak pasti umurnya, tapi yang terbaru ada lagi..sampai rmh saya dah jadi rimba tins...he..he.., dah suka nak buat cam mana?

~Yatt~ mengatakan...

nice collection k.welly..kalo dulu2 tin2 suma sy buang..tapi kalau kenal akak dulu..mesti sy appreciate tin2 lama nie kan..lagi satu akak..nak tanya nie..rumah akak masuk dalam anjung seri or impiana bulan bape?nak belek2 jap..sbb saya ada koleksi majalah2 tu dari tahun 2004..thanks yea akak.. :-)

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin