SELAMAT DATANG.......

Kamis, 09 Juli 2009

KOLEKSI ENAMEL & TINS LAMA



Salam semua rakan rakan dimana saja berada...,
N3 kali ini balek macam biasa lagi yaitu koleksi Enamel & tins lama lagi. saya harap koleksi saya kali ini pun tak menyakitkan mata rakan rakan semua, dan saya selalu berharap rakan rakan tak jemu singgah ke blog saya yang kebanyakan nya barang buruk & bekas semua.., saya sendiri tak tau kenapa saya suka koleksi barang buruk nie.. mungkin karena saya ini dari keturunan orang kampung, yach.... jadi mengingatkan saya pada zaman kanak kanak dulu. memang tak saya napikan sebagian koleksi saya yang lama lama nie memang sentiasa mengingatkan saya kad kampung halaman saya seperti contoh tengok jer pinggan enamel lama..memang ingat masa saya kecil dulu, saya paling suka makan pakai pinggan enamel nie..lauk tak sedap pun jadi sedap...
baiklah rakan rakan semua cukup dulu untuk N3 saya hari ini..dan terima kasih semua.....

7 komentar:

~Yatt~ mengatakan...

adusss..tempat laundry pun sempat akak hias2 ngan enamel..rajin betul akak nie..yg tin vintage fab tu paling mencuri pandanganku..hehehe..

Welly mengatakan...

laling..kebetulan nak tangkap gbr nie jer, akak cuba solek lah kawasan yang selalu kita tak ambil tau nie..selalunya kita anggap tempat nich untuk cuci baju jer.., maka nya akak cuba ler supaya kita semua jangan lupa bahwa tempat nie mau juga di solek..he..he
lagi satu akak masih belum tengok lagi thn bila akak punya majalah tu..sebsb tadi akak baru tengok msg yatt..nanti kalau dah dapt akak bagi tau yer..tq

teratak comel mengatakan...

ari tue...geezz ader nampk dlm mudah tong fab tue...ingat nk beli...tp nmpk kecik....bile geezz tengok kt blog k.welly nmpk besor pulak... nk kena cri blik nie...hehe..

Sarah95 mengatakan...

aah,,tin fab tu lawa..

Welly mengatakan...

Memang macam tu geezz..kalau kita na benda tu mesti susah nak cari..tapi kalau kita tak nak mesti senang dapat..itu ler hakikatnya..tak apa kalau ada jodoh jumpa ler tu nanti...

Welly mengatakan...

Ha Sarah..memang lawa tin fab tu..saya sangat suka sekali..tq sudi jalan jalan cuci mata ke blog saya...

ajmahs1971 mengatakan...

ha ahh mmg ramai yg bekenan ngan tin fab tu...

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin