SELAMAT DATANG.......

Minggu, 12 Juli 2009

KOLEKSI PELITA BURUK KU..

Salam semua rakan rakan dimana saja berada, saya harap semua dalam keadaan baik baik saja, itu lah harapan kita semua tentunya...
N3 kali ini saya cuba share pula koleksi pelita yang saya miliki, dulu... mula mula sekali pelita saya ini hanya 1,2 & 3 ketul jer tak terpikir pun nak menambah, tapi berkat si maya nie..cuci mata sana sini nampak koleksi yang rakan rakan semua tu ada yang tak pernah saya nampak & saya pun jadi kagum di buatnya jadi akhir nya terpikir pula untuk menambah koleksi yang dah ada....,
sekali lagi saya ucapkan ribuan terima kasih untuk rakan rakan semua sebab kalian semua sudah buka mata saya lebar lebar untuk lebih menghargai barang buruk atau boleh di bilang antik ini...

Minta ma'af....lah sebab gambar tak berapa jelas..tapi nampak romatik pula..he..he.

Combinasi ini macam empat beranak..suka sekali saya tengok...

Bagi saya yang ini macam pinang di belah dua...

Dan yang bunga biru tu sudah pernah nampak kan..?? tapi tak apa..sebab itu hari terlindung oleh benda lain..jadi hari boleh ler nampak semua..

Yang ini pula adalah hasil buruan terbaru dari kedai apek jadi belum sempat disolek lagi...ada masa nanti baru nak cuba di solek....apapun layan je yer..tq

16 komentar:

Mat Gebu mengatakan...

salam kak well....kak!!, pelita cantik2nyaa...i like!!..yang pelita chimney besar warna merah tu seksi sangat....

shas mengatakan...

wah welly..cantik bangat.sangat unik.lepas ni kolek pelita pulak ye..

annie mengatakan...

salam welly...jelesnya akak tenguk koleksi pelita2 ni...cantik habis...

Welly mengatakan...

Salam kembali Cik Mat...apa khabar..? lama tak nampak..
Betul tu Mat..si merah tu memang saya pun sangat suka.., karena awak semua ler saya dah jadi ikut tambah koleksi pelita nie..,mat punya pelita pun cantik cantik saya selalu intip2 juga..apapun tq yer Mat..

Welly mengatakan...

Hi..Shas, lepas tengok kamu orang punya koleksi pelita nie, yang tadinya saya punya ada satu dua ketul jer akhirnya tergoda juga untuk menambah koleksi yang sedia ada..tq yer Shas..jumpa lagi dlm telp nanti...byeee

Welly mengatakan...

Salam kembali Annie.., Kak Annie ker nie..?? minta ma'af jer kalau tak cam.., jangan lah jeles..K.annie punya koleksi pelita pun cantik2 juga.., aku pin jeles juga maka aku tiru pula..he...he...

Monaliza mengatakan...

Hai welly, bila masa lah awak ada collect pelita tu semua...memang cantik...bangettt, lepas ni nak kumpul pelita jugalah ni...he he he ...

Khadijah Mohamed mengatakan...

cantik2 la pelita awak welly...terpesona saya...ada lebih bagitau ya..heheh
yg pelita ada lukisan ros biru tu awak lukis sendiri ke? cantik bangattt...

Welly mengatakan...

Mona..kalau dah jodoh tak lari kemana selepas tengok sana sini dan jatuh cinta, adalah rezeki dah sekali praappp...dari satu dua ketul jadi lah ini ketulnya...he..he...

Welly mengatakan...

Hi..Khaty, jumpa lagi...syukur ler kalau awak terpesona jadi tak sia sia aq selongkar kedai apek tu sampai tangan hitam. okey kkalau ada lebih lain kali boleh ler aq bagi tau awak. yang pelita ada lukisan bunga rose biru tu..bukan aq lukis ler..itu orang lain lukis..halus kan lukisannya, kalau aq yg lukis habis ler mata awak nanti...sakiiittt mata..he..he...

SariSam mengatakan...

Salam..Kenapa lah title entri macam tu..Bukan buruk..Tapi antik dan menarik..Cantik sungguh koleksi yg ada..Sari paling suka yg macam pinang dibelah dua tu..Cantek sangat..

~Yatt~ mengatakan...

hai k.welly..pelita akak lain dari yang lain..cam dari timur tengah ada gak..yg pinang dibelah dua tu..chantekkkkkkkk.. :-)

Welly mengatakan...

Hi..Sari tq sebab ingatkan saya. konon nya nak merendah, tapi dah awak puji macam tu..tak saya napikan suke ler saya. terima kasih yer sari...

Welly mengatakan...

Hai juga Yatt, suka akak sebab yatt tak bosan masuk blog akak..., sebetulnya akak jer cakap macam pinang di belah dua..sebab macam sama jer..jadi kata itu ler agak nya sesuai untuk dua pelita tu...

Hanim mengatakan...

Salam WElly cahntik nyer koleksi Wlly ....syuker kiter mabeles.....

Welly mengatakan...

Salam kembali Hanim..apa khabar..??lama tak nampak.., tq karena tak jemu singgah ke rumah saya...

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin