SELAMAT DATANG.......

Minggu, 19 Juli 2009

MIMPI JADI KENYATAAN

Minta ma'af..tangkapan gambar agak jauh..biar nampak keseluruhanya..he..he


Makanya saya cuba ambil dari dekat lagi....


Salam untuk rakan rakan semua...,
N3 kali ini saya cuba nak share pula RA saya yang hanya ada ala kadar nya ini.., yaaach..tapi biar pun hanya ini saja yang saya ada tapi saya memang cukup berpuas hati dan sangat sangat berterima kasih kepada seorang kawan baik saya yang telah bersusah payah mendapatkan RA ini untuk saya, yang kebetulan pada masa tu (lebih kurang 2 tahun lepas) ikut suaminya selama 2 tahun ke UK, jadi sangat kebetulan sekali untuk saya titip minta carikan RA ini. memang saya berpesan dgn kawan saya ini, saya memang nak RA yang sudah berumur .., orang dah guna pun tak apa asalkan benda nie dah berumur, jadi pada masa tu kebetulan kawan saya nie terjumpa dengan seorang yang nak jual nenek dia punya koleksi RA ini. jadi akhirnya jatuh lah ke tangan saya....& akhirnya mimpi ku jadi kenyataan..he..he.

Baiklah rakan rakan semua cukup dulu cerita saya untuk koleksi RA ini . dan saya sentiasa berharap rakan rakan tak merasa bosan melihat setiap koleksi saya yang ada & saya juga berharap setiap koleksi yang saya paparkan ini tolong jangan jadikan SENSASI tapi jadikanlah ia BERFUNGSI .., yach yang jelasnya untuk kita tukar menukar idea gituu..tq

16 komentar:

merpati66 mengatakan...

salam ..fuyoooooooo bestnyaaa dpt jugak set tu ya..hehe tahniah

Welly mengatakan...

Pagi Merpati, yach itu ler maknya saya cakap mimpi jadi kenyataan, 2 tahun lepas kawan saya nie ikut suaminya bertugas ke UK jadi saya titip lah sekali RA..
tq karena sudi singgah rumah saya nie...

Anonim mengatakan...

Hi welly... mel baru nak tanya apa makna yach... best nya dpt memiliki RA ni ya... sukalah tengok...

MrsNor mengatakan...

welly hati hati tau ...ada org kata tak leh pakai, harammmmm tau hehehhee...Akak masa mula2 tunjuk dulu ada kat forum, org kata malaikat tak masuk umah wehh sbb ada benda haram ni hahahha tapi akak cam welly ler, tetap kolek juga. Byk nya koleksi welly

~Yatt~ mengatakan...

salam k.welly..sebelum akak buat tayangan perdana..saya dah tengok secra live..yahoooo..memang cun koleksi akak tu..tambah2 lagi dapat owner cam akak yang sungguh rajin mengelap dan membasuh..sebiji habuk pun tak wujud..hahaha..memang berbaloi ler akak dapat set yang sungguh berharga nie..saya pun tumpang gembira..dan cara susun atur akak memang saya suker sangat..marbeles!!

umi_e mengatakan...

masing2 ada minat kan...

Welly mengatakan...

Hi mell, terima kasih sebab ingatkan saya dengan perkataan yang selalu saya guna yaitu "YACH"
terus terang memang dari dulu dulu masa bersekolah suka sangat saya menggunakkan perkataan ini "YACH" ini maknanya adalah "YA"
saya memang minta ma'af kalau perkataan ini tak dapat di mengerti.
baiklah Mell itu jer yer..saya senang sekali karena Mell sudi singgah ke blog saya nie..dan jangan bosan yer..nanti saya pun akan berkunjung ke blog Mell juga...tq

Welly mengatakan...

K.Nor Cayaang.., kalau macam tu sama ler kita..tak payah dengar orang cakap..maksudnya kalau cakap yang tak sepahaman dgn kita tapi kalau nasehat yang bagus itu memang saya terima dgn senang hati. macam akak sekarang nie...mengingatkan saya..terima kasih banyak2.
yang penting kalau menurut kata hati kita benar & baik kita buat jer, &yang penting lagi hati kita ikhlas..toh(so) nanti semuanya akan berjalan dgn baik.
K.Nor, terima kasih karena sentiasa mengingatkan saya..itu ler namanya persahabatan sejati..betul tak kak..??

Welly mengatakan...

Salam kembali Yatt, sejuk hati akak baca pujian demi pujian Yatt, akak pun berharap suatu hari nanti Yatt akan dapat set RA ini lebih dari akak punya.., biar sama sama lah kita ada..? akak yakin suatu hari Yatt pun akan memilikinya...caya lah..he..he..

Welly mengatakan...

Salam Umie_e, betul tu masing masing ada minat yang berbeza..tq

D'Classic mengatakan...

awat la mataku jadi terbeliak lak ni..

Welly mengatakan...

Hi Sarah, tq sudi cuci mata di rumah saya. lain kali datang lagi yer..byeee

Salmi mengatakan...

Hi Welly, lovely OCR and simply breathtaking

Welly mengatakan...

Hi juga Salmi, terima kasih karena selalu meluangkan masa singgah ke blog saya & selalu support saya. pujian demi pujian dari awak & rakan semua adalah pembakar semangat saya untuk lebih menghargai koleksi yang sudah di anugrahkan kepada saya ini, selagi saya sehat walafiat saya akan menjaga semua koleksi saya ini dgn sebaik baiknya tapi kalau suatu hari ada diantara rakan rakan singgah ke rumah saya yang sebenarnya kalau ada sedikit tak terawat tu minta ma'af lah mungkin masa tu saya lagi tak sempat..untuk membelainya..he..he.., sorry Salmi terlebih cakap pula..

Chempaqa mengatakan...

k.welly..nilah koleksi pinggan impian ku bersama portmeiron strawberry.. wahhhhhhh..besar nyer nafsu..hiihii...
Insyallah..kalauu ade rejeki...kan?/
mintak2lah ade..AMIN

Welly mengatakan...

Laling...dulu akak pun macam itu, jangan risau akak yakin impian awak akan terlaksana.., itu memang impian setiap suri rumah..betul tak..?? akak do'kan awak cepat dapat jodoh dgn RA nie..he..he..
saya suka awak sebab ada kejujuran nak memiliki sesuatu..macam akak dulu..hampir setiap kawan yg dekat dengan akak..selalu akak cakap macam apa yang Cempaqa cakap sekarang..."bila lah aku dapat benda nie" akhir nya hari ini aku dapat memilikinya berkat k.Emmy juga tau...tq

Posting Komentar

Blog Widget by LinkWithin