SELAMAT DATANG.......

Minggu, 02 Agustus 2009

ALMARI & ISI LAGI...





Selamat malam rakan rakan maya semua...apa khabar semua..??
tentunya baik baik saja bukan ...itulah harapan kita setiap sa'at-
yaaaa...semoga kita semua selalu dalam lindungan nya...amiiiinnn.
baiklah rakan rakan N3 saya kali ini pun sama dengan yang kemarin "Almari & isinya". sebetulnya koleksi saya ini pernah saya buat N3 sebelumnya tapi atas permintaan seorang rakan nun jauh dikampung halaman saya sendiri jadi saya ulang tayang balik koleksi saya ini..., menurut rakan saya nie masa saya buat N3 yang awal awal lagi tu kurang jelas tangkapan gbr nya jadi sekarang nie..kenalah jelas dikit. maklum masa mula mula tu masih kaku...untuk tangkap gbr nie..., jadi sekarang nie kononnya dah ada kemajuan sedikit...
Dulu Set pinggan nie kalau tak salah di belakang pinggan nie tertulis "Sunshine Meakin england" (Sorry...tadi lupa nak ambil gbr cop tu...)
adalah hasil buruan dari salah satu kedai di Amcorp Mall...tapi menurut tuan punya kedai tu dah ada sebagian yang pecah..tapi karena dah suka..jadilah saya pinang dan di nikahkan dgn almari putih yang saya buru dari Lovely lace nie...he..he...
Baiklan rakan rakan cukup dulu untuk N3 kali ini...terima kasih..

14 komentar:

Mat Gebu mengatakan...

salam kak welly...dah pecah pun masih byk yg tinggal kan..Akak ni kreatif sungguh lah..akak susun pinggan dalam bakul atas almari tu....saya pun tak terfikir cara mcm tu...style kak well ni memang unik...i likeee!!!!!

MrsNor mengatakan...

alahai welly cantiknya set J&G Meakin tu...akak ada beberapa keping aje plate, mangkuk, piring dan teko bunga tu, dpt dr rumah mertua. Beruntung Welly dpt byk set tu. Brp harga semua bendatu masa beli tu welly? Welly susun pun cantik banget

Salmi mengatakan...

so sweet collection welly..ha ah me pun terpandang dat plates kat bakul tu..very creative!.

IRDAYU mengatakan...

hai welly ,lepas ni semua kedai yang jual bakul kena serbu gara2 welly punya idea yg meletop tu..
anyway memang cantik,susunan pinggan tu pun marbelesss

D'Classic mengatakan...

Set ni memang cantik sangat...tahniah welly dapat memilikinya....

Welly mengatakan...

Selamat petang Cik adik Mat..sorry baru sempat buka blog.
Sebenarnya idea susun dlm bakul tu..kebetulan jer Mat..masa tu tak tau nak buat apa..jadi inilah jadinya..dalam diam akakpun suka sangat. jadi memang berbaloilah akak beli pinggan nie kan Mat...??

fitty's pinky rose cottage mengatakan...

wahhhh kak welly.. cantek set Meakin ni.. for the price yg kakak bayar.. worth buying.. even ada yg pecah.. still a great bargain!

Kedai mini antik mengatakan...

Hi..K.Nor...saya minta ma'af baru sempat balas sebab tak tau lah kompiuter nie asyik slowww jer..
Walaupun akak punya ada beberapa jer..tapi kena jaga baik baik tu kak yang akak punya meakin nie..apalagi pemberian dari mertua..
kalau nak ikutkan kak saya punya nie masih ada yang kurang juga..coffee pot dia..masih juga saya buru..harap2 jumpa lah suatu hari nanti...do'akan jer yer kak...tq

Welly mengatakan...

Haiii salmiii...jumpa lagi..tq karena tak jemu melawat rumah maya saya...

Welly mengatakan...

Haiii Ayuuu...terima kasih sebab mengingatkan saya..jadi kena lah bakul rotan tu saya jual kad kedai mini saya tu pula..ha..ha...agaknya nanti saya nie jadi toke Rotan pula..terima kasih Ayuu..karena melawat rumah maya saya..

Welly mengatakan...

Hi Sarahhh..terima kasih yer atas comen yang buat saya sukaaa sekaliiii...,
dan jangan jemu datang melawat rumah maya saya ini..tq

Welly mengatakan...

Aziah Betul tu apa yg awak cakap...nasib baiklah akak ambil sets nie. kalau tak... menyesal seumur hidup..dahsyat betulkan bunyi ayat nie kan..?? apapun tq yer dik..

~Yatt~ mengatakan...

salam kak welly..set meakin sunshine nie betul2 tak jemu dipandang..betapa beruntung akak dapat miliki set yang begitu menawan kalbu..pada harga yang akak bayar tu..saya rasa amat berbaloi..sbb banyak pcs kan..bila saya nak dapat complete set camnie..adusss..cara akak susun pun mengancam..dah ke rumah akak pun..still tak jemu2 membelek rumah maya akak nie..

Welly mengatakan...

Laling Yatt...sukurlah kalau Yatt cakap macam tu...sebab betul Yatt cakap tu masa mula mula bayar set nie..memang akak rasa kena rompak tau..sebab akak pikir...baloi ker akak beli benda nie.., tapi jawabannya memang tejawab sekarang ini berkat adanya rumah maya nie dan kita semua saling bertukar idea & gbr baru lega rasanya.., kalau dan cakap semua suka..jadi yang tadinya saya kena rompak jadi sekarang akak pula yang merompak hati yatt dan rakan..betul tak Yat..tq

Posting Komentar

Blog Widget by LinkWithin