SELAMAT DATANG.......

Rabu, 05 Agustus 2009

DAPUR MINI KU

Minta ma'af tangkapan gambar kurang memuaskan, kononnya nak ambil keseluruhan tapi kesian camera saya nie tak kesampaian.

Yang ini adalah diatas kepala cabinat dapur..masa tangkap gbr nie nasib baik laah tak jatuh...nak ambil yang terbaik akhirnya terbalik..he...he..

Gambar yang ini pula dah kurang jelas jugakan..?? minta ma'af jer yer rakan rakan..maklum juru gbrnya tak pandai lagi..masih tahap latihan..

Aduuh..gbr yang ini lagi teruk..lagi lagi minta ma'af yer..rakan rakan.

Salam sejahtera untuk rakan rakan semua...
N3 saya kali ini adalah suasana dapur kecil saya yang sarat nie.., jangan rakan rakan sakit mata sudah yer...?? tak banyak yang saya nak ceritakan hanya nak bagi tau inilah tempat saya yang selalu buat tangkapan gbr untuk koleksi pinggan mangkuk saya yang tak ada almari khusus...maklumlah rakan rakan dgn keadaan rumah kecil saya nie..jadi di sinilah kiranya saya jadikan studio bila saya nak kongsi N3 & untuk tangkapan kedai mini tu.
okeylah rakan rakan berhubung dah larut malam jadi dah mengantuk sangat2 & tak tau lagi apa nak di kongsi cerita jadi kita kongsi gbr jer yer...apapun layan jer yer..terima kasih.

22 komentar:

Noorhodza mengatakan...

Waduhhhh!!! byk nya barang, dapur ku kosong jerr...

Yati mengatakan...

Sangat cantik!

Gee mengatakan...

Salam Welly.

Cantik decoration kat dapur. Memang gaya english. Keep it up.

Welly mengatakan...

Hi..Noorhodza...salam kenal, tq sudi melawat rumah maya saya....

Welly mengatakan...

Terima kasih ye Yati...sudi melawat rumah maya say & salam kenal dari saya..tq

Welly mengatakan...

Salam kembali Gee..tq sudi singgah & tq sebab suport saya..jangan jemu singgah sini yer pintu sentiasa terbuka untuk semua...

De' Sal mengatakan...

salam welly,
kak sal berkenan nengok mak ayam dengan telornya kat atas penimbang tu,beli kat mana erkk....

Banyak koleksi kat dapur welly ni jelesss nih,hi hi..

Mat Gebu mengatakan...

salam kak well...memang patut pun rumah akak masuk dalam majalah...lawaa dan tersusun rapi, kalau dapur saya..hmmm penuh sesak dgn brg baking dan other utensils..boleh pingsan!!!...

hazlin mengatakan...

salam kenal.
cantiknya dapur. nak masakpun sayang je rasanya.. takut kotor.

kalau saya decorate camtu, harus pengsan mengelap habuk sebab kat area rumah saya ni banyak habuk...

Salmi mengatakan...

hello welly,

what an inspiring country kitchen decorating..tablecloth tu welly jahit sendiri ke?..cantik..

MrsNor mengatakan...

salam Welly...pengsan tengok dapor welly..mabeles !! Sampai mati pun akak tak boleh buat dapur umah akak cam dapur welly..

tu dapor kering ker welly? dapur basah tunjuk ler...nak juga tengok tempat masaknya

Welly mengatakan...

Salam kenal juga K.Sal..

Oooh maksud akak Mak ayam tu yer..?? dulu saya beli dari metro jaya mid velly.. tapi dah lama lah kak..memang banyak yg tanya juga..kebetulan masa saya beli ada 2 pasang satu warna putih & satu lagi warna coklat. okey K.Sal..senang sekali dapat berkenalan dgn akak..jgn jemu singgah sini yer kak..tq

Welly mengatakan...

Hai..Cik adik Mat..jangan cakap macam tu..dapur Mat pun apa kurangnya..mesti lawa juga..akak tau Mat nie kreatif & rajin pula tu..he..he..

Welly mengatakan...

Salam kenal juga Hazlin & tq sebab sudi singgah rumah maya saya.., Azlin cakap tu betul...dgn keadaan sesak nie ada masalah juga dgn habuk tapi dah suka apa nak buat..he..he..
tapi..aktiviti masak kena di jalankan juga..tak napikan memang banyak minyak juga..tapi kena sentiasa luangkan masa juga untuk si minyak & si habuk nie..okey Azlin tq

Welly mengatakan...

Hai...Salmiii..jumpa lagi...
tablecloth tu memang saya jahit sendiri..sebetunya malu nak mengaku sebab biasa saja tu...he..he..

Welly mengatakan...

Hi...K.Nor..apa khabar..??
Sedih saya dengar akak cakap macam tu.., saya belum tau lagi tentu akak punya dapur juga cantik..saya boleh nampak dari koleksi akak yang cantik2 tu..he..he..

Betul tu Kak, itu dapur kering, dapur basahnya ada di belakang rack tu jer..dekat sekali..sebetulnya kan kak yer rumah saya nie kecil jer..makanya nampak banyak barang..nanti ada masa saya tunjuk dapur basahnya, saya rasa akak dah pernah nampak kod masa saya buat N3 Enamel itu hari ada..tapi tak apa nanti ada masa saya N3 dapur basah saya yg mini mini tu..okey K.Nor..terima kasih karena sentiasa meluangkan masa akak untuk melawat rumah maya saya...tq

irdayu mengatakan...

hai welly..melopong jap mulut ayu ni haa...
alapakkkkk,cantik nyer..
cantik2 koleksi welly..selain dapur kaklyn dapur wally pun menjadi pujaan hati ku dapur mini welly kata..
dapur ku lagi kecil donggg...

Welly mengatakan...

Ayuuuu..awak tau tak setiap kali saya baca comment ayu nie..saya selalu jer senyum sokmo sendirian...,
Yuu..janganlah terlopong terlalu lama yer..nanti kalau lalat masuk saya tak boleh tolong tau...??
Yu..dapur awak tu kecil kecil cili padi tapi padat berisi juga kan..?? terima kasih yer..tuu..

pek lee mengatakan...

Hi, Your kitchen is so nice ! I love it !

Loke Khay Vin mengatakan...

Thank you for the comment. Thanks a lot too for visiting my blog.

Welly mengatakan...

Hi..Pek Lee..thank you...

rozi mengatakan...

salam welly, dapur welly sama cantik dng dapur Lynn Cottage. Kak Rozie suka tengok, dapur besar , boleh letak barang banyak2...

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin