SELAMAT DATANG.......

Jumat, 07 Agustus 2009

DAPUR MINI KU BAGIAN KE SELANJUTNYA....

Salam untuk rakan rakan semua di mana saja berada & selamat menikmati hujung minggu ini dgn sentiasa gembira bersama keluarga masing masing..
Baiklah rakan rakan N3 saya kali ini adalah masih dalam kawasan dapur mini saya juga..& macam biasa saya selalu katakan jangan bosan jer yer....he..he..

Gambar diatas adalah tempat dimana saya selalu buat N3 untuk koleksi saya yang tak ada tempat khusus. nak buat macam mana..?? sebab kalau saya tangkap gbr pada kawasan ini nampak jer pada mata saya khususnya koleksi saya nie segar (untuk saya ler tak tau lah kalau untuk mata rakan2 semua) kadang2 walaupun koleksi saya tu buruk maklum suka sangat brg buruk jadi nampak berseri..gitu....

Pada gbr di atas ini pula adalah meja bulat yang selalu saya gunakan untuk buat tangkapan gbr tuu.., maklum tempat terhad jadi kenalah cari tempat yang sesuai..

Yang ini adalah saya cuba buat pemanis jer pada meja tu.., itu adalah Tray kesayangan saya. hadiah dari suami ..yang saya tak sangka pula dalam diam suami saya tahu juga apa yang saya mau..he..he..

Cawan ini pun kesian tak ada tempat khusus makanya di tangkap gbr pada meja bulat nie..karena dia ada sedikit sekali jadi sorok lah dlm cabinet tertutup jadi di kuarantin lah kiranya..
Okeylah rakan rakan semua cukup dulu yaa..chit chat saya nie..terima kasih semua....

12 komentar:

LYNN mengatakan...

Hai Welly....aduhh aku seperti mahe fengsan melihat dapur mu..yg paling ku geram table cloth tu kite dah tempah seakan-akan cam welly punyer kain je lain...tak tahulah cantik ke tak? tailor tu jahit...Welly tdi kite nak call welly tapi bz kat opis tadi dapat sms saya tak? actually sms tu nak hantar kat asben...nak suh dia bank in duit kat welly...ntah macam mane terhantar kat welly lawak betul...hehehe

shas mengatakan...

Welly,sangat-sangat cantik.berkenan sangat dgn meja bulat tu.Kalaulah setiap hari dapat melihat dapur cantik macam tu...hai,kenyang,haha.

IRDAYU mengatakan...

kak lyn memang macam tu welly ..kalau jumpa kitorang ayu dia panggil sue ..sue dia panggil jue..hentam je lah..

cik puan welly ..kita suka sangat kat alas meja bulat tu ..cantik boleh kita tiru ..cuba close up sikit .apa pun dapur cik welly membakar semangat ayu untuk terus menghias rumah..

Welly mengatakan...

Lynn..cayaaang..saya pun kalau tengok Lynn punya dapur..mau pengsan juga..jadi nanti Lynn pengsan di dapur saya & saya pengsan di Lynn punya dapur..ha..ah...ha..apa pula si ayu tu cakap karang...mana si ayuu..nie..?
Lynn table cloth tu saya buat tapi alas kursi tu bukan saya buat. sebenarnya kain bunga kecil2 tu mulanya tea towel jer karena kain kotak2 merah tu tak cukup jadi saya cuba cantumlah kain bunga merah kecil2 tu..jadi inilah jadi nya...tq

Welly mengatakan...

Shas..meja bulat & kursi tu hasil tangkapan dari IKEA jer. kalau dapat yang antik lagi best..betul tak Shas..??
Shas..dapur macam ini tak buat kita kenyang tapi buat kita stress sikit...macam mana nak seatle tapi saya suka..he..he..

Welly mengatakan...

Ayuuuuuu..tadi saya cari awak baru jer tu diatas mengumpat Ayu pada Lynn..O"oo saya ketauan..??
Yuu..kalau ayu nak ikut table Cloth tu boleh jer.., saya ingat kalau Ayu buat lagi cantik..
tapi itu kursi bukan saya buat..., sebetulnya alas kursinya saya ada buat seakan table cloth tu..ada masa saya close up untuk ayu yer..,okey yu..seronok cakap dgn ayu nie, banyak joke nya..biar awet muda yer yuuu...

Mat Gebu mengatakan...

salam kak welly...kak!!!..Macam dalam majalahhh!, tabik saya pada kak welly..mmg berbakat dalam menyusun atur...Lawaaaa!!!!

umi_e mengatakan...

ermmmm meh ler umah kak e - tolong bagi idea camna nak hias umah ni ;) hehehehehe

IRDAYU mengatakan...

samat malam welly..cik mat gebu buat lawak lah..bukan macam lagi, dah..memang masuk majalah pun..

ok ayu tunggu welly close up ek..
kalau nak close up gambo yang masuk majalah tu pun takpe ..ayu tak pernah tengok lagi lah..
sebab masa tu ayu belum dilahirkan..wa..ka.ka.ka.

Khay Vin mengatakan...

Mat...terima kasih yer..terbakar jer semangat akak kalau Mat datang melawat akak..pujian jer Mat bagi akak...apapun tq yer dik..,
kalau akak tengok Mat lagi ada bakat bab menyusun atur nie.., tengok jer Mat buat N3..akak selau jer meleleh..he..he...tq

Khay Vin mengatakan...

Samat malam juga Umi_e...
Umi buat saya tersedak tau..he..he..saya nie bukan nya pandai sangat...kalau buat pada rumah sendiri he..he...boleh tahan. sebetulnya apa yg saya buat tu biasa jer..dlm gbr memanglah cantik tapi kalau tengok nyata...eeemm...sakit mata Umi nanti..
okey Umi tq...

Khay Vin mengatakan...

Ayuu..tengok tu aku tersasul pula ingatkan Umie yg cakap camat malam rupanya ayu...maklum yu dah tua..
betul tu yu Mat tu asyik bakar semangat aku jer..tapi aku suka ..he..he..tq untuk cik adi Mat.
Okey Yu..nanti saya buat N3 untuk yg dlm impiana tu, sebetulnya kan Yu..segan pun ada duk nak tayang dapur buruk aku tu jer...tapi tak apa lah kod2 ada yg kenan pula ..
tapikan yu sebetulnya dapur saya tu dah kusam dah nak jadi antik macam aku tau..hu..hu.., dlm gbr tu memanglah cantik kalau tengok nyata..uuuhhh sakit mata ayu nanti..tq

Posting Komentar

Blog Widget by LinkWithin