SELAMAT DATANG.......

Kamis, 27 Agustus 2009

SERUPA TAPI TAK SAMA

Selamat malam rakan rakan semua, N3 saya kali ini lari sekejap dari kawasan dapur..nanti bosan pula kan? asyik tengok kad dapur jerr ..., sebetulnya masih ada lagi nak kongsi N3 kad kawasan dapur tu..tapi karena tak sabar nak kongsi sedikit kegembiraan bahwa yang dulu nya saya tercari2 dgn mak set hijau ini akhirnya berkat adanya rakan sesama maya nie (Terima kasih yer AJMAH) karena akhirnya bolehlah set hijau saya nie berjumpa dgn mak dia..walaupun warna nya sedikit berlainan tapi untuk saya cukup puas juga.(tapi minta ma'af sebetulnya baru jer tangkap gbr..tapi sebab tak tau nak set cameranya jadi tglnya 30/07/09..nampak sangat kalau masih belajar..he..he..)





Sebetulnya kan rakan rakan dah banyak kali saya buat N3 untuk set hijau dgn portmeirion botanic garden nie..tapi karena nak kongsi teko yang selama ini di cari cari, kira ulang tayang balik lah apa yang ada dalam almari nie..., jadi macam biasa layan jer yer...terima kasih semua...

2 komentar:

Mat Gebu mengatakan...

salam kak well..wow..pandainya gandingkan set portmeirion dgn set hijau tu....

Welly mengatakan...

Salam kembali Cik adik Mat oii..apa khabar awak?

Terima kasih yer Mat..setiap kali singgah rumah akak tentu Mat..bakar semangat akak.., apapun terima kasih yer dik & selamat berpuasa.

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin