SELAMAT DATANG.......

Rabu, 09 September 2009

GIFT DARI MASLINA...


Selamat malam rakan rakan semua...., jumpa lagi dalam N3 saya yang selanjutnya...yaitu tentang kegembiraan yg patut di kongsi bersama,
macam biasa saya cakap...layan jer yer..

Hari ini...saya di kejutkan oleh Mr.Postman..., lepas saya ambil anak dari sekolah...masuk jer kereta dalam pagar rumah..& tengah saya nak tekan pintu paggar adik saya menjerit....Yuuukk (kakak) jangan dulu press pagar...sebab ada kepala kereta yg kepalanya dah masuk sedikit kedalam pagar rumah saya..nasib baiklah pagar tu saya belum tutup lagi kalau tak niaya lah kepala kereta tu.., rakan 2 tau tak.?? masa tu rasanya jantung saya nie mau lepas di buatnya...sebab saya ingat kan perompak nak masuk rumah..., tapi rupanya Mr Postman..,
saya cakap dgn Mr Postman tu..., aduuuh dik saya ingat kan kereta apa nie..?? sambil saya tengok kiri kanan kereta tu..saya pun sempat tanya juga...betul ker kereta nie pejabat pos punya.., adik tu jawab..., betul lah kak..tu akak tengok sticker..pejabat Pos.., dgn senyum2 saya jawab..ooohh.., lepas tu adik tu bagi saya pen & kertas untuk di tanda tangan..., ohhh rupanya GIFT DARI MASLINA ....

Dan lepas Mr.postman tu dah pergi terus saya masuk kedalam rumah...sebab tak sabar rasanya nak buka apa gerangan yang Maslina bagi kepada saya ..?? tapi masa tu saya masih sabar dulu..ambil camera & tangkap gbr dulu lah..bukan kah ini adalah kenangan yg bukan selalu terjadi...jadi kena di abadi kan ...he..hee..
Lepas tangkap gbr tu saya terus jer buka..., dan isinya seperti yang rakan2 lihat..., memang kerja tangan yg halus sekali. Untuk maslina terima kasih yer dik...terus terang akak memang suka sebab akak belum ada lagi koleksi cup cake ini.., & juga pelita itu pun walaupun akak sudah ada tapi akak pun suka...sebab Mas buat dari hasil tangan sendiri...jadi mengalir lah tenaga persahabatan dari situ.., & saya harap suatu hari akak akan jumpa Mas secara langsung...,

Baiklah rakan2 cukup dulu untuk cerita saya kali ini...dan tak lupa saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih untuk Kak Mrs Nor karena untuk yg kedua kali nya program GE yang saya ikuti ini telah Sukses..& buat kita semua di beri kesempatan untuk lebih dekat lagi....Terima kasih semua & selamat berpuasa...

Posted by Picasa

2 komentar:

umi_e mengatakan...

seronoknya dapat EG - kena pulak yang memang diminati :)

Welly mengatakan...

Hai Umi_e

Betul tu Umi, saya memang seronok sekali dapat EG nie..apa lagi memang benda nie yang sudah lama kita idam idam kan..., makanya saya pun heran macam tau jer Maslina tu..apa yang saya nak...he..he..

Okey Umi, terima kasih yer..

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin