SELAMAT DATANG.......

Sabtu, 05 September 2009

KOLEKSI PELITA

Salam sejahtera & jumpa lagi untuk N3 saya yg selanjutnya....
Baiklah rakan rakan N3 saya kali ini adalah tentang koleksi pelita saya tecik2 nie pula...dalam sadar & tak sedar ternyata dah menambah pula koleksi pelita saya nie...biasa lah tu terikut arus zaman..yang dulunya hanya suka kolek dikit2 jer..tapi karena terpengarauh dgn koleksi rakan2 maya yg lain akhirnya bertambah lah pula koleksi pelita saya yang tecik2 nie..apapun terima kasih untuk rakan2 maya semua yang sentiasa membukakan mata saya lebar2...yang dulunya tak terpikir pun akan koleksi pelita dll tapi berbat adanya rakan maya nie..maka betambah lah ilmu & koleksi saya ini...



Baiklah rakan rakan semua tak ada cerita secara terperinci untuk koleksi pelita saya ini..., jadi cukup lah tengok gbr jer yer..
Sebetulnya kan rakan2 selepas demam melanda selama 2 hari dah lari dari badan rasa bertahun tahun lamanya saya berehat atas katil & makan ubat, makanya selagi ada mood nie..maka semangat pula nak buat N3...lancaaaar gitu...he..he...
Terima kasih semua jumpa lagi untuk N3 saya yg selanjutnya....

2 komentar:

Salmi mengatakan...

Salaam welly, moga by now sudah sembuh sepenuhnya..saya suka dengan frame hook bunga ros tu, so cutee.

Welly mengatakan...

Salam kembali salmi..

Syukur alhamdulillah berkat do'a & nasehat dari rakan maya nie sekarang dah sehat macam sedia kala makanya semangat buat N3 nie..he..he..
itu hari hanya letih sebab risaukan anak 1 malam tak tidur dibuatnya demamnya tak turun2 nasib baik dokter cakap demam biasa & mungkin terlalu letih tak tidur 1 malam sebab risaukan anak itu lah mak nie berjangkit pula..tapi sekarang semua nya dah okey dah..
Ohh..Frame tu memang dah berumur dah makanya kalau salmi perhatikan dah banyak kesan calarnya tu..& mengenai Hook bung rose tu saya dapat dari laura Asley 1U..
Okey Salmi terima kasih yer..karena sentiasa meluangkan masa singgah rumah maya saya nie..harap2 suatu hari kita boleh jumpa..tq & selamat bepuasa...

Posting Komentar

Blog Widget by LinkWithin