SELAMAT DATANG.......

Senin, 12 Oktober 2009

KOLEKSI POKOK TOPIARI...

Selamat malam rakan2 semua...
Kita terus jer pada N3 ini...sebenarnya mata nie dah mengantuk sangat tapi di paksa juga buat N3...biar cepat penuh buku diary ku ini..he..he..,
Aduuhh...agaknya mata ku ini dah tak boleh di ajak berdamai lagi lah..jadi takut salah tape jadi saya cukup dulu yer rakan2..Pun tak ada cerita menarik dari pokok topiari ku ini...jadi layan jer yer..terima kasih semua...byyyeeee...

2 komentar:

Salmi mengatakan...

Salam Welly, cantik cik topiary yang 3 tier tu, pasu dia pun cantik..welly lukis sendiri ke?

Kedai mini antik mengatakan...

Salam kembali Salmi...

Topi ari yg 3 Tier tu.., yang daun bulat2 beli dari SSF & pasunya tu pasu biasa jer..masa tu dah nak buang..nasib baik timbul idea nie jadi solek dikit tak jadi buang..he..he..
Sekali lagi terima kasih banyak yer Salmi karena sentiasa meluangkan masa singgah sini..& juga suport saya...he..he..,
saya pun selalu juga intip awak punya koleksi memang mengancam juga...
Sorry komennya melalui kedai saya ..tapi sama jer kan? welly juga..

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin