SELAMAT DATANG.......

Jumat, 06 November 2009

TEKO BULAT BUJUR......


9 komentar:

rossana mengatakan...

salam welly...sweeet banget bunga dia...ada lak keluk2 beralun g2...psst..pitcher set ijau kt belakang tu cun la...beli kt mana?...sure rege dia kaw2 tu....

honeyz mengatakan...

jual la kat kite.....boleh takkkkk

~Yatt~ mengatakan...

salam kak welly laling..
saya akan tunggu kalau akak pindahkan n3 teko nie ke kedai antik mini akak tu..hehehe...ill be the one to call you first.. ;)

Azura Suhaimi mengatakan...

Hi kak welly, how r U? i like this teko la kak..very sweet :)

Welly mengatakan...

Salam rakan2 semua...

Minta ma'af untuk rakan2 semua sebab baru balas sekarang..sebab PC masuk hospital beberapa hari ini..itu lah makanya senyap jer tu...tq

Welly mengatakan...

Salam kembali Rossana...

Memang cantikkan Rossana..saya pun terpesona..masa pertama tengok tu..he..he..
apapun tq yer...Rossana...

Welly mengatakan...

salam Honney...

Minta ma'aflah Cik adik..setakat nie nak kuarantine dulu lah..dah jemu karang...baru lepaskan...he..he ..tq yer Honney..

Welly mengatakan...

Salam kembali Cik adik Yatt Laling...

He..he..harap2 masa tu akan tiba yer Cik adik..jadi sabar jer kalau ada jodoh tak lari ke mana..betul tak...?
apapun tq yer Cik adik Yatt....

Welly mengatakan...

Hi juga Azura...

Akak baik baik jer..akak harap Zura pun sama kan..?
Betul tu Zura...akak sendiri pun sangat suka dgn teko nie...tq yer Zura...

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin