SELAMAT DATANG.......

Senin, 28 Desember 2009

MASIH DALAM BILIK ANAK DARA KECIL KU....

Selamat malam kembali rakan2......saya sambung balek tentang bilik anak dara kecil ku ini....saya harap rakan2 tak bosan yer...sebab saya nie ambil gambar kawasan yg sama jer...macam sayang pula nak lepaskan sebahagian gbr2 nie....
Pada gambar di atas tu adalah si anak dara ku yg lagi posing kad katilnye...tak boleh marah tau..kalau kite marah die kecahkan dikit jer bilik nie..die pasti akan jawab ...Mummy...ini kan bilik saya..jadi kalau dah macam tu..saya diam jer lah....dalam hati saya ...betul pun ini die punya...he...he...




Baiklah rakan2 cukup dulu untuk N3 saya kali ini.....di lain waktu saya akan sambung lagi yer....terima kasih..semua...byeee..

1 komentar:

seri mengatakan...

cantik nya bilik your daughter!

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin