SELAMAT DATANG.......

Minggu, 10 Januari 2010

TEKO KOTAK LAGI....

lagi..lagi..selamat malam rakan2 semua.....maklum hanya pada waktu malam jer setakat ini boleh N3...., ini pun dah ada panggilan kene tidur awal pula takut esok kesiangan.....habislah tak paya sekolah anak2 ku nanti, tapi... tak apa rakan2 nak juga buat N3 yang lagi2 masih dalam koleksi teko kotak....apa nak buat dah macam ketagih pula dgn si kotak nie..kalau dah kenan tu ...ada jer kad depan mata nie...jadi apa lagi layan jer yer.....


Okeylah rakan2 kena masuk tidur dulu yer.....byeee...& selamat malam...

3 komentar:

Chempaqa mengatakan...

kak welly
yang nie dapat kat mana??yg nie mmg chemp sukla sesangat..klau ade lagi, tlg beli utk chemp yer... i love it.......:-)

atty's mengatakan...

canterk..nak jugak ..

Anonim mengatakan...

kak welly beli kat mana teko kotak ni..cantiknyer..ader extra kak jual la kak..na nak beli xtau mana nak cr..xder lg teko kotak ni

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin