SELAMAT DATANG.......

Jumat, 15 Januari 2010

TEKO KOTAK LAGI.....

Selamat petang rakan2 ...macam biasa inilah kata pembuka saya...tak boleh nak ubah lagi selain dari tak pandai berkata kata hiasan (ala-ala pantun gitu...) jadi kata kata pembukaan ini pun nak di jadi kan koleksi juga macam lah koleksi teko kotak yang dah mencapai ke puncaknye nie ..tapi kalau ada bunga yg berkenan & sesuai dgn budget masih juga nak rembat he..he.. jadi apalagi layan jer teko kotak saya yg seterusnye ini....



Baiklah rakan2 ....cukup dulu yer .... sekali lagi minta ma'af tak ada masa nak cerita panjang karena dah di kejar masa jadi mood nak cerita pun lari pula....he..he...., okey byeeee....& terima kasih....

5 komentar:

norlina mengatakan...

salam Welly,
memang unik dan cantik shapenyer...bungernye pun elegant je..

mama ju, mengatakan...

Salam Welly..

Apaapa pun koleksi welly semua cantik2...ni nak buat dedikasi utk welly kat blog mamaju...nanti mama coppy dulu gambar koleksi welly ..nanti tgk ye!

Welly mengatakan...

Salam kembali norlina....

Terima kasih banyak2 yer Norlina ...sebab dah meluangkan masa singgah sini & bagi suport pula tu.....sekali lagi terima kasih...

Welly mengatakan...

Salam kembali mama Ju....

Sekali lagi Terima kasih yer mama Ju....

麻辣鴨血Maggie mengatakan...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Posting Komentar

Blog Widget by LinkWithin