SELAMAT DATANG.......

Minggu, 17 Januari 2010

TUREENS BIRU LEPER .....

Selamat petang rakan2 semua....jumpa lagi dalam N3 Tureens biru ...
Yang dalam tak sedar rupanya ada juga saya Tureens biru ini...., jadi apa lagi boleh lah masuk N3 untuk sekadar tatapan mata ....




Sebelum ... nya nak cerita sedikit kenapa saya boleh ingat kalau saya ada Tureens nie..., ini semua adalah berkat Cik adik Matt kita itu lah..., masa kita borak2 kad telp tu kita sempat lah memuji rumah si Tajur yg ada dlm majalah Epartment tu...., lepas tu Cik adik Matt cakap ..wah cantik juga Tureens si Taj biru empat segi tu kak...masa tu kebetulan majalah ada di depan mata...langsung aku terjerittt...Oi matt akak pun adalah Tureens nie..., langsung si Matt pun terperanjat juga masa tu....he..he..jadi itulah berkatnya ada kawan nie kan saling mengingatkan benda yg terlupa...apapun Terima kasih banyak yer Cik adik Matt yer.....
Baiklah rakan2 saya cukupkan dulu yer..nak lompat masuk dapur pula nie....jadi terima kasih yer....

6 komentar:

mukh_reez mengatakan...

hikhik....best ada gang..welly, yang tu bukan tureen...tp cheese plater or ada jugak yg panggil butter dish....tp tak tau la pulak org dulu2 beli untuk apa...:)...

Welly mengatakan...

ha..haa...Itulah Mukh-reez akak nie memang bute pecah bab2 nama benda lama nie...pokoknye kalau cantik di mata akak & budget sesuai dgn poket kakak ...mesti akak nak rembat walaupun tak reti apa namanya.....,terima kasihlah kalau cik adik sudi bagi tau akak nie yer..., itulah awak & cik adik Matt punya pasal baru akak ingat kalau akak ada benda nie juga...apapun tq yer cik adik Taj...(Sorry akak dah biasa dgn panggilan ini).....he..he...

Anonim mengatakan...

WELLY, CUTE BEKAS TU.. CUMA KALAU LETAK DEKAT KUSYEN TU HATI2.. DAH LAH KALERNYA SEBIJIK SAMA..TAKUT TERDUDUK JER..KARANG MENANGGIS NANTI NAK MENCANTUMKANNYA.. HEHEHEHEHE... seronok kan kalau dapat betul2 serupa walau tak sana macam tuu.. hanishaimigaleryantik.

mama ju, mengatakan...

Hai Welly...
Cantiknya ...biru tu lembut sangat dan menawan...sesuai pulak ngan set kat belakang tu...

Welly ada set portmerion ?Dah tunjuk ke...Mama tau wellt macam2 ada..

Jumpa lagi

Welly mengatakan...

Betul tu Hannis....
Itu hari masa saya letak sekejap konon nya nak ambil Camera..tiba2 anak ku yg girl tu hampir2 terduduk kad atas tu...., menjeritlah aku...., tapi saya sendiri tak sangaka warnanya boleh sama dgn kain tu..
Okey Haniss..terima kasih untuk saran nya....

Welly mengatakan...

hai juga mama Ju.....Portmeirion saya dah buat N3..., He..he sorry mama Ju..saya sendiri lupa bln berapa saya N3..nanti kalau ada masa saya akan cuba buat label..biar senang nak belek lagi...tq

Posting Komentar

Blog Widget by LinkWithin