SELAMAT DATANG.......

Sabtu, 20 Maret 2010

LAGI .... LAGI TEKO KOTAK.....


Selamat malam semua.....hari ini rajin & ada masa dikit menghadap blog nie....tapi yg di N3 sama juga ....teko kotak lagi...he..he..jadi apa lagi....layan jer yer...terima kasih & permisiiiii....

7 komentar:

~Yatt~ mengatakan...

salam laling..
adussssss baru jer berazam taknak tambah kotakss..tapi bila ajer ternampak yang cun camnie..mulalah berangan nak menambah..ekekeke..
akakkkkkkk..cun bangettttt ni..sukaaanyaaaa kalau roses gituuuu..adooooiiiii aku jatuh cinta lagi.. ;-)

Shariff64 mengatakan...

salam welly..cantik bangat teko kotak tue..agaknya bilalah sya nak dapat ya..menghitung hari kot..

Welly mengatakan...

salam kembali laling....

Itulah akak pun kadang2 nak brek dikit..tapi kalau yg cantik dah di depan mata rembat juga..he..he..
ini akak hunting dari Abdul Melaka ..tapi semalam akak pergi dah tak ada lagi.....tinggal yg tak cantik jer...akak harap suatu hari yatt akan dpt corak ini juga....

Welly mengatakan...

Salam kembali Abang Sharif....

saya harap abang Sharif akan segera dapat teko nie juga....apapun terima kasih yer A. Sharif sebab dah meluangkan masa cuci mata kad rumah maya saya nie.....

Chempaqa mengatakan...

salam kak welly..
waaaaaaaaaaa..cunnya bunga ros....kalu dah lebih..lemari chemp banyak exztra lagi kak//hiihihihihih

Welly mengatakan...

Cik adik Chemp.... okey kalau ada nanti akak buang kad rawang yer.....tunggu jer lah tanggal main nye....he..he...

麻辣鴨血Maggie mengatakan...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Posting Komentar

Blog Widget by LinkWithin