SELAMAT DATANG.......

Minggu, 14 Maret 2010

TEKO KOTAK SERUPA TAPI TAK SAMA...

Selamat malam semua......jumpa lagi dgn N3 saya yang selanjutnya yaitu teko kotak lagi.....harap rakan2 tak bosan yer.... sebab lagi-lagi teko kotak.....macam biasa tak ada apa yang di cerita kan .... & cukup lah gambar yang bercerita ...he..he.. jadi apalagi sila jamu mata yer...tuan rumah kena berehat dulu ......permisiiiii


Tambahan : Kalau kita lihat sekali lalu nampak sama jer corak bunga pada teko kotak nie..tapi sebetulnya banyak perbedaannya...itulah saya beranikan diri buat judul serupa tapi tak sama .... jer berani aku nie bagi nama ... minta ma'af kalau salah maklum agaknya nak juga buat N3 walaupun mata nie dah tak daya...he..he...

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin