SELAMAT DATANG.......

Senin, 01 Maret 2010

TEKO MEAKIN ......

Selamat petang semua.......saya harap semua dalam keadaan baik2 saja....aminnnn......

N3 saya kali ini (pada gbr diatas) adalah Teko Meakin yg baru jer masuk dalam koleksi saya....kalau tengok sepintas corak bunganya nampak sama dgn set meakin yg terdahulu .... tapi sebetulnya jauh sekali bedanya.....

Sengaja saya N3 balek Teko Meakin terdahulu.....sebab saya sendiri pun heran & kagum banyak juga corak bunga Meakin nie kan..? mana bunganya cantik2 sekali (pada mata saya lah...he..he....)

Baiklah rakan2 itu jer setakat ini......terima kasih & permisiiii

5 komentar:

~Yatt~ mengatakan...

salam kak welly laling..
sudah lama enggak chit chat sama akak..harap akak sihat2 selalu..seperti biasa..koleksi akak semua cun melecun..lawaa gilerr teko meakin baru akak tu..ishhh..jelesss sungguh!!..

Chempaqa mengatakan...

salam kak welly..
waduh ibuuuuuuuuuuu..nie boleh pengsan tgk koleksi ibu yg makin mengancammmmmmmmmm....copot jantung ibuuuuuuuuu..huhuhuh

Welly mengatakan...

Salam kembali Cik adik yatt....

Betul tu laling..lama nggak chit chat....harap maklum aja..sekarang kerja akak nie dah merangkap maid 24 jam...ha...ha...tapi akak happy lah yatt...jadi ma'afkan akak kalau kadang2 lambat bls Chit chat dari yatt & rakan semua....apapun tq yer Cik adik sebab memahaminya.....akak pun kangen nak jumpa yatt lagi ada masa kita jumpa yer.....

Welly mengatakan...

salam kembali Cik adik Chemp.....

jangan jerit gitu dong cik adik laling nanti telinga pada sakit tau....
itulah Cik adik .... akak ingat kan tak ada masa lagi nak juling mata kad kedai antik nie semua...rupenya lagi dahsyat...apalagi kalau rezeki di depan mata.....he..he....memang kalau kena dgn budget...langsung jer ngaappp....okey kedua adik manizzzz Chemp & yatt...akak kena tidur dulu......byeeee

麻辣鴨血Maggie mengatakan...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin