SELAMAT DATANG.......

Rabu, 03 Maret 2010

BABBY TUREENS......

Selamat malam semua.....macam biasa harap semua baik2 saja yer...
kalau macam tu....mari kita sama2 cuci mata dengan
BABBY TUREENS saya...., tak tau nak nama kan Tureens mini nie apa..jadi sendiri beranikan diri bagi nama BABBY TUREENS....itu hari mak tureens ....bila agaknya bapa tureens pula...harap2 akan datang sekejap lagi.....he..he...




Baiklah rakan2 macam biasa ...., saya minta diri dulu...& macam biasa pula saya katakan ... terima kasih untuk rakan2 yg sentiasa sudi meluangkan masa singgah di rumah maya saya ini ... & juga para rakan yg telah sudi jadi Follower saya .... sekali lagi Terima kasih banyak2 & untuk yg kesekian kali nya saya cakap... apa yg saya paparkan ini bukan untuk SENSASI tapi jadi kan ia lebih BERFUNGSI.....

2 komentar:

mukh_reez mengatakan...

hi welly....rasanya kalau x silap....ini sugar bowl 1950an to 1960an.....:)

Welly mengatakan...

Hi juga Taj...apa khabar...

Itulah....taj akak nie tak berapa reti sangat bab2 nama benda nie semua...., masa akak ambik dari apek tu...die cakap mini tureens & juga kawan saya pun cakap ini pun boleh di bilang mini tureens juga..karena sizenya tak terlalu kecil & tak besar.....jadi a[a lagi dalam kebingungan aku namakan jer babby Tureens.....he..he...
Okey Taj..apapun terima kasih yer sebab dah bagi tau serta dgn umur nya lagi...

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin