SELAMAT DATANG.......

Minggu, 04 April 2010

TUREENS LAGIIII....


Selamat malam semua.....,
Sudah seminggu rasanya tak buat N3 nie.... Uhhh lama sekali..? jadi malam ini
sempatkan juga buat N3 nie..., kalau tak jemu pula nanti asyik tengok yg itu saja he..he...., jadi apalagi rakan2 terpaksa layan jer si tureens ku ini ...terima kasih semua..minta ma'af tak boleh nak kongsi cerita lebih..harap maklum baru jer balek dari kampung ....letih memang letih tapi N3 kena buat juga..he..he..sekali lagi terima kasih.....

3 komentar:

Gee mengatakan...

salam welly,

tureen kita sama lah tapi akak nye lebih kecil dan berbentuk bujur. byk betul koleksi tureen welly.

Welly mengatakan...

Salam kembali K.Gee....apa khabar..harap akak baik2 saja yer...? memang teringin nak jumpa K.Gee lagi..tak apa kak..ada masa nanti kita jumpa yer kak...,
Oh ..jadi akak ada yg bbujurnya yer kak..wah bagus kalau macam tu...., tapi saya pun bukan banyak mana lah kak...ciput jer...tapi masih juga nak mencari kak..sebab saya pikir ini angggap saya simpan harta karun....he..he....terima kasih yer Kakkk....

麻辣鴨血Maggie mengatakan...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin