SELAMAT DATANG.......

Senin, 05 April 2010

TEKO KOTAK LAGI.....

Selamat malam semua....., saya harap semua baik2 saja bukan...?? syukurlah kalau macam itu......
Baiklah rakan2 yang saya hormati.....pada N3 kali ini saya ingin menyimpang sedikit dari tajuk N3 saya kali ini...nie.....tak ada apa hanya nak bagi tau jer..sebab dengan terpaksa saya tutup chat Room (CR) yg ada pada rumah maya saya ini, kenapa....??
Sebetulnya memang sudah lama (yg jelasnya sejak saya nie jarang2 duduk depan Blog Nie) nak lepaskan CR nie...tapi pikir punya pikir..berat sekali nak lepaskan, sebab..... setiap saya buat N3 baru saya rasa seronok sekali kalau ada yg masuk CR nie...ada yg bagi semangat, ada yg lucu2 pokoknya memang menyenangkan sampai kadang2 saya senyum2 & ketawa sendiri macam orgil (orang gila) ... he..he..., & semuanya menyenangkan hati....tapi rakan2 kali ini saya sudah bulat untuk melepaskan CR nie....karena saya rasa kadang2 masa nak bls atau borak dgn kalian dlm CR nie..kurang masa untuk saya.....& berarti saya mengecewakan kalian kann..? jadi untuk tidak membuat kecewa pada rakan2 keputusan ini saya pikir bagus untuk saya & rakan2...., tapi satu hal rakan jangan putus untuk beri komen yer..sebab saya masih menyediakan ruang komen pada setiap N3 saya, tapi ..... tentunya komen yg ikhlas yer.... & .. kalau bagi saya kurang ikhlas tu...saya tak akan layan & saya akan terus delete...tapi saya yakin sebagai orang yg sudah dewasa & faham tentu akan meluahkan koment ikhlas & segarr....,
Baiklah rakan2 sebelum saya mengakhiri kata2 saya ini saya ingin mengucapkan terima kasih & minta ma'af kepada adik kakak yg telah memberi komen ikhlas pada CR saya sebelum saya tutup semalam yaitu K.AZAH, KAK ATON, KAK NOR 64
& CIK ADIK CHEMPAQA... (ma'afkan saya yer sebab saya tak sempat bls komen dari kalian....) & saya mengharapkan sekali hubungan kita di alam maya ini akan kekal & kekal sampai di luar sana juga untuk rakan blogger yg lain.....



Baiklah rakan2 kita kembali lagi pada N3 saya hari ini...yaitu teko kotak lagi.....jadi apa lagi.... macam biasa lagi layan jer....he..hhe...
Untuk yang kesekian kali nya saya cakap...saya minta ma'af sebab apa yg saya N3 ini :) BUKAN UNTUK SENSASI TAPI HARAP IA BERFUNGSI.... harap rakan2 tak bosan dgn kata2 ini....sebab ini adalah tujuan saya mendirikan rumah maya saya ini....saya ingin mencari kawan tapi bukan mencari lawan......terima kasih semua....permisiiii...:))

8 komentar:

Chempaqa mengatakan...

salam kak..
waaaaaaaaaaaaa..knp lah cun sangat teko kotak tuh..matchinglah plaK dgn pic belakang tuh..
btol tuh kak..if nak bg koment yg bagi kita rase down..baik x payah tambah dosa kering...kan???kita kat blog nie nak mengeratkan silaturahim..bukan nak cari psal...byeeeeeeeeeeee..

~Yatt~ mengatakan...

salam kak welly..
ibukkk..saya amat paham sekali itu bukkk..takde CR pun saya terus setia masuk & komen kat blog akak yang saya rasakan sungguh inspiring bagi peminat2 deco dan antik..
sokong 100% cakap akak..jangan jadikan ia sensasi & jadikan ia berfungsi..saya pun sama niatnya dengan akak..saya mau cari kawan2 banyak2..bukan cari lawan dalam dunia blog ini..
apapun..chaiyok2 kak well!!!...you are still the best!!!

esKay mengatakan...

hi kak, cantiknye teko tu...saya cuma ada satu ketul cawan kecik je bunga tu, tu pun cawan lama, zaman mak muda2 dulu

Welly mengatakan...

Salam kembali Cik adik Chempaqa......

Seettttsss...cik adik jangan jerit2 macam tu karang anak ku bangun pula he..he..., tapi ini bising punya saya suka lah dik...setidak tidaknya bukan menyakitkan hati & persaan orang lain.....hhanya bising dalam senyap..sebab di alam maya saja...tapi akak suka....memang satu bising yg ikhlas....
Itulah dik oi...dosa kering nie dah melamabak dah.nie....jadi kena di kikis & harus di kikis dengan hati yg sabar....jadi tak jadi ikan masin...
ikan masinnn...., apapun betul Cik adik cakap tu...dah tua2 nie Silahturrahim kena di jaga yer...., pasal teko kotak tu memang akak suka ... tapi akak kena cari yg pink nya pula...sebab dah ada tureens tapi si kotak nya nie tak ada..kena cari nnampaknya...he...he..makin menjadi nie dik....tq

Welly mengatakan...

Salam kembali Cik adik yatt....

Syukurlah kalau macam tu dik..kalau tak ada CR pun yg penting N3 pun jalan terusss...., Akak memang terharu sekali sebab yatt nie selalu jer bagi sokongan untuk akak..tapi akak nie tak pandai pula nak bagi sokongan kepada Yatt..sebab walaupun yatt masih muda dari akak ... tapi pengalaman Yatt lagi segunung dari akak nie..akak tabik gila dengan Yatt nie, jangan yatt tak tau yatt pun akak anggap sipu tau..sebab dengan koleksi Yatt yg Melatoooups tu..uuuh tak napikan akak memang kagum & jeles tapi tentunya jeles sehat yer dik..he..he..jadi betulkan dik kan..?...apa yg kita cakap dulu...jangan dengar suara2 sumbang tu.... yg penting kita teruskan niat baik kita untuk kolek barang lama nie....., & akak pun terima kasih untuk sokongnan 100% tu...., sama lah kita nie ..suka dengan barang lama tapi ada yg salah anggap pula...hu...hu...sedih memang sedih...., tapi tak apa dik sabar...sabarrr
Okey cik adik terima kasih untuk kata2 semangat dari awak tu......byeee lalinggg

Welly mengatakan...

Hi juga Eskey....

Terima kasih dik karena datang masuk koment akak nie.....,
Betul tu dik oii..akak memang suka sekali dengan teko kotak nie...apa lagi bbunga nie..tapi akak pun lagi mencari warna pink pula..harap2 kalau jodoh akak nanti jumpa lah tu....& walau pun Eskey cakap hanya ada cawan nya saja ...tapi saran akak simpan baik2 yer dik..apa lagi itu peninggalan dari orang tua .... akak harap satu hari Eskey akan jumpa dengan teko kotak nie pula...
Okey Eskey...terima kasih yer....

LYNNMIDI mengatakan...

salam welly....
aduhhhhh welly ngapa di tutup CR nyer tapi tak ape kalau welly tutup pun kite jengok jugak ...heheheh koleksi mu memang memukau kalbu...apetah lagi bile dapat tengok secara live adehhhhhhhhhhhh cam tak nak balik....

Kedai mini antik mengatakan...

Salam kembali Lynn....

Itulah Lynn....berat juga nak tutup CR nie..tapi tak cukup masa untuk borak dlm CR nie....
Sykurlah kalau Lynn tak bosan singgah rmh yg selalu saja penghuni nya nie sibuk memanjang...he..he...
Itulah Lynn..lain kali kalau saya ke rumah Lynn pun pasti rase macam itu juga...Lynn punya koleksi lagi mengancam....he..he...apapun kita kongsi2 yer Lynn.....tq Lynn...nanti kita jumpa pula di luar alam maya nie.....tq

Aduh Lynn...kebetulan lagi duduk di kedai mini itulah terbalas dari kedai tu....apapun sama saja kan Lynn

Salam,
W E L L Y

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin