SELAMAT DATANG.......

Minggu, 09 Mei 2010

BAPAK JUG & BOWL KU....

Salam & selamat malam ...... apa khabar semua..? saya harap semua dalam keadaan baik baik saja..... & saya pun harap tidak terlambat untuk saya mengucapkan SELAMAT HARI IBU  kepada rakan2 maya yg bergelar ibu... harap kita akan sentiasa tabah & sabar dalam menghadapi cabaran demi cabaran ...dalama kehidupan kita ini...aminnn...



Sudah lama sekali rasanya saya nie tak buka pintu rumah maya saya nie....dak tak tau lagi apa yg terjadi dgn rumah maya saya nie & juga rakan2 semua...jadi minta ma'af saja lah kalau saya lama tak berkunjung ke rumah kalian..... tak tau lah sejak dua menjak nie penyakit M A L A S nie selalu jer datang...agaknya paktor usia kali yer, Jadi.... harap maklum jer lah yer...& Kali ini saya cuba kongsi pula dgn koleksi saya yg selanjutnya yg aku bagi judul bapak Jug & bowl ...he..he... itu hari anak2 nya & berhubung Size kali ini besar sekali jadi saya jer namakan nya Bapak Jug & Bowl (kalau salah minta ma'af)
Baiklah rakan2 cukup dulu yer ... sebab tak tau lagi nak cerita apa...?? pesan suami saya tu ... jangan banyak cakap nanti kalau banyak cakap banyak salah ... nanti mendatangkan masalah:) & saya pikir betul juga kan....jadi saya minta diri dulu yer rakan2....terima kasih & permisiiii

5 komentar:

Gee mengatakan...

salam welly,

Selamat Hari Ibu dan tentu sekali posting hari ini juga untuk tatapan ibu2. Thanks for sharing.

atty's mengatakan...

cantiknya bowl tu ..letak lak bunga kecik2 tu mmg sgt sesuai..selamat hari ibu

Chempaqa mengatakan...

salam ibu welly
dah ade bapak jug..ibu jug bila plak?
kompem gebu & montoks kan??hahahahaha

Welly mengatakan...

salam kembali K.Gee....

Selamat hari Ibu juga untuk K.gee (minta ma'af agak terlambat dikit nak balas)
Betul tu kak posting nie pun memang sempena hari ibu nie walaupun sibuk kena curi masa dikit nie kak...he..he...
Okey K.Gee....apapun terima kasih banyak2 untuk akak....

Salam Aty....

Selamat hari ibu juga yer...(lagi2 mminta ama'af lambat bls nie) & untuk Aty juga terima kasih banyak2 untuk koment nya ... sejuk hati saya....he..he...

salam kembali Cik adik Chemp....

Itulah dek oi....Sempena hari ibu nie ..bapak kena keluar dulu.. nanti ibunya menyusul kemudian sebab ibunya kena rehat dulu...penat agaknya ber hari hari bahkan berminggu minggu duduk dlm kotaknya... jadi biar maknya rehat dulu lah dik yer...,
Okey Cik adik....terima kasihhh...

Fabiola Rivera mengatakan...

hola .. aku dari blog melawat chili telah pindah sepenuhnya kepada-Nya seperti aku tidak tahu aku akan mengatakan bahawa segala sesuatu adalah indah yang menunjukkan rumah anda, keluarga anda faby ciuman berharap saya menggunakan penterjemah harus difahami

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin