SELAMAT DATANG.......

Rabu, 12 Mei 2010

MAK ALMARI......


Selamat malam semua........jumpa lagi dalam N3 saya yg selanjutnya yaitu yg saya jer nak bagi tajuk Mak Almari..., tak tau lagi nak buat tajuk apa ... jadi cukuplah dengan mak almari jer ... pun sempena Hari ibu nie...jadi apa salahnya saya panggil almari nie Mak almari kan..? 
Sebetulnya belum masa nya saya nak N3 almari nie sebab saya rasa tak puas hati dgn susunannya .. tapi berhubung ada satu kawan saya nie nak tunjuk suaminya sebab nakkan almari nie, jadi itulah....kena buat N3 nie...dulu....
baiklah rakan2 cukup dulu yer...terima kasih & permisssiiii......:))

3 komentar:

Gee mengatakan...

salam welly,

my...banyak teko kotak dan tersusun rapi pulak tu. suka akak tgk. btw, akak berkenan lah doily tu welly. cantik.

Welly mengatakan...

Salam kembali K.Gee...

Itulah K.Gee....asal susun jer tu...., syukurlah kalau akak suka tengok...., Doily tu sebetulnya lace untuk curtain kak... tapi saya lebih suka letak kad almari nie... apapun tq yer kak...

Khadijah Mohamed mengatakan...

salam welly...setiap sudut rumah kamu sungguh cantik...pandai menghias..
kalau saya ke KL boleh kah saya singgah sebentar cuci2 mata di rumah kamu?

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin